Λουτσέσκου: «Θα ήθελα να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ – Υπήρχαν άνθρωποι που δημιούργησαν την αρνητικότητα»

Ο Ραζβάν Λουτσέσκου αποτελεί πλέον παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, καθώς ολοκληρώθηκε ο κύκλος της συνεργασίας του με την ομάδα.

Μιλώντας στο Fox Insider, ο Ρουμάνος τεχνικός αναφέρθηκε στη σχέση που είχε με τον Ιβάν Σαββίδη, τονίζοντας πως θα προτιμούσε η αποχώρησή του να είχε γίνει με έναν πιο ήρεμο και ομαλό τρόπο.

Συγκεκριμένα, ο Ραζβάν Λουτσέσκου τόνισε:

«Είμαι ευχαριστημένος για ό,τι πέτυχα εδώ στον ΠΑΟΚ. Είμαι ευχαριστημένος για τις φανταστικές στιγμές που έζησα στον ΠΑΟΚ. Είμαι ευχαριστημένος από τους τίτλους που κερδίσαμε μαζί. Το μόνο, το μόνο που λυπάμαι είναι ότι θα ήθελα να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ.

Υπήρχαν άνθρωποι που δημιούργησαν αυτή την αρνητικότητα σε αυτές τις στιγμές. Ήταν τρελό αυτό που συνέβη σε αυτές τις τρεις, τέσσερις εβδομάδες των διακοπών. Ο πιο φυσιολογικός τρόπος θα ήταν εγώ και ο κύριος Σαββίδης να δώσουμε τα χέρια, να αγκαλιάσει ο ένας τον άλλο. Να πω ευχαριστώ στον κύριο Σαββίδη, γιατί είναι ο άνθρωπος που με έκανε να ζήσω αυτή την περίοδο».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ