Το τρόπαιο που κατέκτησε η ΑΕΚ συνεχίζει την περιοδεία του στην Ελλάδα. Μετά την Καλαμάτα και το Ναύπλιο, επόμενος σταθμός ήταν η Πάτρα, όπου χιλιάδες φίλοι της Ένωσης έδωσαν το «παρών» για να το δουν από κοντά και να φωτογραφηθούν μαζί του. Οι εκδηλώσεις συνεχίζονται, με το τρόπαιο να ταξιδεύει και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Δείτε εδώ:









