Το Μεξικό του Ορμπελίν Πινέδα, έκανε ξανά τη «δουλειά» με υποδειγματικό τρόπο, νίκησε με 3-0 (και) την Τσεχία και με το απόλυτο των νικών έκλεισε τη φάση των ομίλων στην πρώτη θέση του 1ου ομίλου του Μουντιάλ 2026, την ώρα που η ομάδα του Μίροσλαβ Κούμπεκ επιστρέφει… σπίτι της 4η και καταϊδρωμένη.
Ούτε η δυνατή βροχή ούτε η απαγόρευση του αλκοόλ σταμάτησαν τους περισσότερους από 800.000 Μεξικανούς οπαδούς που βγήκαν στους δρόμους της Πόλης του Μεξικού για να παρακολουθήσουν σε γιγαντοοθόνες τη σπουδαία νίκη της εθνικής τους ομάδας και να πανηγυρίσουν την πρόκρισή τους στον επόμενο γύρο του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026.
«Απόψε, περισσότεροι από 800.000 άνθρωποι γιορτάζουν στους δρόμους της πρωτεύουσας την ιστορική νίκη της εθνικής μας ομάδας. Ας γιορτάσουμε προστατεύοντας τους εαυτούς μας και χωρίς να δημιουργούμε κινδύνους. Για άλλη μια φορά, δείξαμε ότι είμαστε η καλύτερη πόλη που θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο!», έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η δήμαρχος της πρωτεύουσας, Κλάρα Μπρουγκάντα.
Νωρίτερα, σε συνέντευξη Τύπου, ο δήμαρχος της πρωτεύουσας είχε δηλώσει ότι στην πόλη θα υπήρχαν συνολικά 48 δημόσιοι χώροι για να παρακολουθήσουν τον αγώνα της εθνικής ομάδας του Μεξικού.
Ο στόχος, διευκρίνισε η Μπρουγάδα, ήταν να μειωθούν οι μαζικές συγκεντρώσεις σε παραδοσιακά σημεία όπως το Ζόκαλο στο ιστορικό κέντρο και ο Άγγελος της Ανεξαρτησίας στη λεωφόρο Ρεφόρμα, τα οποία γέμισαν ασφυκτικά, ώστε να αποφευχθούν κίνδυνοι για τους πολίτες. Παρότι το πρώτο ημίχρονο έληξε χωρίς γκολ, οι Μεξικανοί φίλαθλοι πίστευαν ότι τα γκολ θα έρθουν στο δεύτερο μέρος, τη στιγμή που ξεκίνησε έντονη βροχή η οποία, αν και έκανε κάποιους να αποχωρήσουν για να προστατευτούν, η πλειονότητα παρέμεινε σταθερά στη θέση της μέχρι το τέλος του αγώνα και την έναρξη των πανηγυρισμών.
ES QUE LO DE MÉXICO ES DE NO CREERSE… 🤯 🇲🇽
Más de 800 MIL aficionados celebrando en Paseo de la Reforma, CDMX. pic.twitter.com/3N5XexNGi3
— ESPN.com.mx (@ESPNmx) June 25, 2026









