Ο Τόμας Κεντζιόρα αποτελεί παρελθόν από τον ΠΑΟΚ μετά από 3,5 χρόνια παρουσίας και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ουκρανικής ομάδας, η οποία πραγματοποιεί την προετοιμασία της στην Αυστρία, αναφέρθηκε στην αποχώρησή του και στους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.
«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα.
Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», ανέφερε χαρακτηριστικά.









