Ισπανικά ΜΜΕ: «Ο Παναθηναϊκός πληρώνει το buy out στη Βαλένθια και παίρνει Μπαντιό»

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής ιστοσελίδας Encestando, ο Μπράνκου Μπαντιό θα πρέπει πλέον να θεωρείται παίκτης του Παναθηναϊκού. Όπως αναφέρεται, οι «πράσινοι» αποφάσισαν να καταβάλουν στη Βαλένθια το ποσό των 1,5 εκατ. ευρώ για τη ρήτρα αποδέσμευσής του, ενώ ο 27χρονος Σενεγαλέζος γκαρντ έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο τριετούς διάρκειας, με συνολικές απολαβές 5 εκατ. ευρώ.

«Δεν ήταν μια αναμενόμενη κίνηση, δεδομένου ότι είναι ένας παίκτης που επιλέχθηκε προσεκτικά από τον Πέδρο Μαρτίνεθ, του οποίου το συμβόλαιο επεκτάθηκε και οι αποδοχές του αυξήθηκαν από τη Βαλένθια πριν από δύο μήνες. Αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Μπράνκου Μπαντιό φεύγει και υπέγραψε με τον Παναθηναϊκό, όπως έχουμε επιβεβαιώσει», αναφέρει το δημοσίευμα.

Στη συνέχεια, το ισπανικό μέσο προσθέτει: «Στα 27 του χρόνια, μετά από μια φανταστική σεζόν όπου εκτός από το να σκοράρει, έχει αποδείξει την ικανότητά του να αμύνεται και να είναι ένας τέλειος παίκτης ομάδας, ο Μπαντιό κάνει ένα ακόμη άλμα στην καριέρα του. Ο Παναθηναϊκός τον κυνηγούσε εδώ και εβδομάδες και ο νέος προπονητής τους, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, έδωσε το πράσινο φως για την απόκτησή του. Έχει υπογράψει τριετές συμβόλαιο αξίας πέντε εκατομμυρίων ευρώ καθαρά και ο ελληνικός σύλλογος πληρώνει στη Βαλένθια τη ρήτρα αποδέσμευσης, η οποία είναι κοντά στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ», καταλήγει.

Ο Μπαντιό προέρχεται από μια εξαιρετική χρονιά με τη Βαλένθια, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα Ισπανίας. Στη φετινή EuroLeague είχε κατά μέσο όρο 11,2 πόντους, 2,6 ριμπάουντ, 2,2 ασίστ, 9,6 στην αξιολόγηση και 20:29 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα. Στη σειρά των playoffs απέναντι στον Παναθηναϊκό ανέβασε ακόμη περισσότερο την απόδοσή του, ολοκληρώνοντας τα πέντε παιχνίδια με 12,8 πόντους, 5,2 ριμπάουντ, 3,8 ασίστ, 15,8 στην αξιολόγηση και 28:44 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ