Η Μάλαγα πανηγύρισε την επιστροφή της στη La Liga, επικρατώντας με 2-1 της Αλμερία στον επαναληπτικό αγώνα των πλέι οφ ανόδου και εξασφαλίζοντας την παρουσία της στην κορυφαία κατηγορία του ισπανικού ποδοσφαίρου για πρώτη φορά μετά το 2018.
Μετά το 0-0 της πρώτης αναμέτρησης, η ομάδα του Χουάν Φρανσίσκο Φούνες πήρε το εισιτήριο της ανόδου χάρη στα γκολ των Τσούπε στο 65ο λεπτό και Νταβίντ Λαρούμπια στο 71’. Η Αλμερία μείωσε με τον Λέο Μπαπτίσταο στο 76’, χωρίς όμως να καταφέρει να αλλάξει την εξέλιξη του αγώνα.
Η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε με ένταση, καθώς στις καθυστερήσεις αποβλήθηκε από ένας ποδοσφαιριστής για κάθε ομάδα.
Η επιστροφή της Μάλαγα αποκτά ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς τη διαδρομή των τελευταίων ετών. Ο σύλλογος, που είχε αγωνιστεί στο Champions League τη σεζόν 2012-13, υποβιβάστηκε από τη La Liga το 2018, ενώ το 2023 έφτασε μέχρι και την τρίτη κατηγορία. Πλέον, έπειτα από μια δύσκολη πορεία ανασυγκρότησης, επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του ισπανικού ποδοσφαίρου.









