Μεταγραφικό χτύπημα και ταυτόχρονα επένδυση στο μέλλον για την Κηφισιά που έκλεισε διπλό deal για δύο επαγγελματίες από την Κ19 του Παναθηναϊκού. Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του ΑΠΕ/ΜΠΕ ο σύλλογος των βορείων προαστίων έχει συμφωνήσει με τους «πράσινους» για τον τερματοφύλακα Λουκά Σταμέλλο (2008) και τον στόπερ Νεκτάριο Καλοσκάμη (2007) και πλέον με τους ήδη υπάρχοντες νεαρούς, αποκτά πληρότητα ενόψει της υποχρεωτικής παρουσίας δύο «μικρών» στο κύπελλο Ελλάδας.
Ο Καλοσκάμης, αδελφός του Δημήτρη της ΑΕΚ, ήταν αρχηγός της Κ19 του Παναθηναϊκού και διεθνής με την εθνική Κ19. Αποκτήθηκε με τη μορφή δανεισμού, καθώς στο Κορωπί τον πιστεύουν πολύ και θεωρούν ότι πρέπει να πάρει χρόνο συμμετοχής σε επίπεδο ανδρών, κάτι που θα ήταν πολύ δύσκολο να συμβεί στον ΠΑΟ. Σύμφωνα με τον πρωταρχικό σχεδιασμό της Κηφισιάς θα είναι στην τετράδα των στόπερ της πρώτης ομάδας, που σημαίνει ότι σίγουρα θα κάνει το επαγγελματικό του ντεμπούτο κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Ο Σταμέλλος προορίζεται για τρίτος γκολκίπερ της πρώτης ομάδας, ενώ λόγω ηλικίας (2008) θα παίρνει αγωνιστικό ρυθμό με την Κ19. Αποκτήθηκε με κανονική μεταγραφή και τον Παναθηναϊκό να κρατάει ποσοστό μεταπώλησης. Ήταν βασικός στο τελευταίο πρωτάθλημα Κ19, ενώ έχει περάσει από όλες τις μικρές εθνικές ομάδες.
Αμφότεροι οι παίκτες είναι εξέχοντα «προϊόντα» της εκπαιδευτικής διαδικασίας του Παναθηναϊκού, καθώς πήγαν στην Παιανία σε ηλικία μόλις 10 ετών. Στην Κηφισιά θα συναντήσουν δύο άλλους πρώην «πράσινους», τον Γιώργο Ζυγούρα (2007, συμπαίκτης του Καλοσκάμη σε Κ15 του ΠΑΟ) και τον Αλέξανδρο Πόθα (2006)









