Σε μια ακόμη ανανέωση προχώρησε η γυναικεία ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ διατηρώντας στο ρόστερ της και την Κατερίνα Μανιά.
Η «Ένωση» συνεχίζει την στελέχωση του ρόστερ της διατηρώντας τον βασικό κορμό της φετινής ομάδας που έφτασε για πρώτη φορά στους τελικούς του πρωταθλήματος.
Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:
Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Κατερίνα Μανιά. Η 28χρονη (28/09/1998) διεθνής δεξιά ίντερ, θα παραμείνει στο δυναμικό της γυναικείας ομάδας Χάντμπολ του Συλλόγου.
Η Κατερίνα Μανιά ήρθε στην ΑΕΚ το καλοκαίρι του 2025 και ήταν αναντικατάστατο μέλος της ομάδας που έφτασε στους Τελικούς της Α1, στο F4 του Κυπέλλου και στους «32» του EHF European Cup και θα συνεχίσει να φορά την κιτρινόμαυρη φανέλα για άλλο ένα έτος. Είναι βασικό στέλεχος της Εθνικής Ομάδας.
Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, η Κατερίνα Μανιά δήλωσε στο aek.gr: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, που θα φορέσω τη φανέλα της ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν. Ευχαριστώ τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη. Από πλευράς μου, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα-οικογένεια, να φθάσει όσο ψηλότερα γίνεται».
Κατερίνα, καλή επιτυχία και τη νέα σεζόν!









