Την Πέμπτη το απόγευμα, η κούπα της πρωταθλήτριας ΑΕΚ ήταν στα Γιάννενα. Ήταν σε μια όμορφη τοποθεσία δίπλα στην λίμνη. Ήταν μια εκδήλωση που έδωσαν το παρών εκατοντάδες οπαδοί της ΑΕΚ. Στην πλειοψηφία τους μικρά παιδιά. Όπως άλλωστε και σε κάθε μια από τις πόλεις, που έχει περάσει η κούπα. Όλοι όσοι ήταν εκεί, το απόλαυσαν. Ήταν μια εμπειρία που θα τη θυμούνται. Όπως και σ’ όλες τις υπόλοιπες πόλεις.
Την ίδια στιγμή, υπήρχαν οπαδοί του ΠΑΣ που συγκεντρώθηκαν, έκαναν πορεία στους δρόμους της πόλης και έφτασαν και αυτοί δίπλα στην λίμνη. Όχι κοντά, αλλά σε κάποια απόσταση από εκεί που ήταν η εκδήλωση της ΑΕΚ. Δεν έχει νόημα να επισημάνω πως ήταν λίγοι και όχι πολλοί. Παρόλο που αυτό κάτι δείχνει για την ποιότητα και την φιλοσοφία της πλειοψηφίας των οπαδών του ΠΑΣ. Απλώς όλο αυτό που έγινε και ευτυχώς έληξε και πέρασε χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα, φανέρωσε πόσο πολύ ενόχλησε αυτό το τρόπαιο που κατέκτησε η ΑΕΚ. Παρόλο που δεν υπάρχει ούτε ένας, που να μην παραδέχεται πως ήταν πέρα για πέρα δίκαιο.
Επίσης την Πέμπτη προέκυψε πως η διάταξη περί της υποχρεωτικής παρουσίας δυο παικτών γεννημένων από 2004 και πιο μπροστά, που είχε περάσει για τα ματς του κυπέλλου, επεκτείνεται και στον τελικό του Super Cup. Για όσους δεν αντιλαμβάνονται ακριβώς τι έχει συμβεί, σημειώνω πως έγινε αλλαγή κανονισμών για ένα παιχνίδι, στον 1,5 μήνα πριν από την σέντρα του. Κάτι που πρωτίστως σημαίνει, πως μέχρι να φτάσουμε στην σέντρα, μπορεί να έχουν υποχρεώσει την αποστολή της ΑΕΚ να ταξιδέψει με τριήρη στην Κρήτη, για να τονώσουμε τον τουρισμό και υποχρεωτικά οι κωπηλάτες να είναι οι ποδοσφαιριστές.
Δευτερευόντως αυτό που προκύπτει και απ’ όλο αυτό, είναι πως πάντα ψάχνουμε για έναν τρόπο να κάνουμε πιο δύσκολη την ζωή της ΑΕΚ. Ή πιο περίπλοκη. Και δεν έχει να κάνει με το εάν θα κερδίσει ή θα χάσει αυτό το σούπερ καπ. Περισσότερο και πολύ ξεκάθαρα, έχει να κάνει με το πόσο πολύ τους μπήκε στο μάτι, αυτή η κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ. Μέχρι ενός σημείου να το καταλάβω. Χάλασε η μανέστρα. Όμως πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που ενόχλησε περισσότερο. Ήταν το γεγονός πως η ΑΕΚ κατέκτησε ένα πρωτάθλημα που από την αρχή και ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός θεωρούσαν πως θα πάει σ’ έναν εκ των δυο; Ή μήπως ήταν ο τρόπος που η ΑΕΚ το κατέκτησε αυτό το πρωτάθλημα; Μακριά από κάθε κέντρο και παράκεντρο αποφάσεων του ελληνικού ποδοσφαίρου, δίκαια και καθαρά και με την μπάλα της και με το μοντέλο της και με τη νοοτροπία της.
Πιθανολογώ πως είναι και τα δυο μαζί. Ίσως και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με τη νοοτροπία που πάντα υπάρχει απέναντι στην ΑΕΚ. Αυτός είναι και ο λόγος, που η κούπα η συγκεκριμένη, παρότι είναι συνολικά η 14η όσον αφορά τα πρωταθλήματα, είναι σίγουρα μια από τις πιο ιστορικές. Που σίγουρα άλλαξε δεδομένα στο ελληνικό ποδόσφαιρο.









