Ο Ολυμπιακός γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Φρανκ Νιλικίνα, ευχαριστώντας τον Γάλλο γκαρντ για την προσφορά του στην ομάδα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικινά.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του»









