ΑΕΚ: Νέα προσθήκη ο Γαβριήλ Σαλίτ για την ανδρική ομάδα βόλεϊ

Μια ακόμη μεταγραφή για την ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ που απέκτησε το Γαβριήλ Σαλίτ.

Ο Σαλίτ μαζί με τον Δημητριάδη που ανακοινώθηκε νωρίτερα θα αποτελέσουν το δίδυμο της ΑΕΚ στη πάσα.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:

«Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γαβριήλ Σαλίτ. Ο 29χρονος (23/02/1997) πασαδόρος, ύψους 1.92μ., εντάσσεται στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας Βόλεϊ του Συλλόγου.

Ο Γαβριήλ Σαλίτ επιστρέφει στην ΑΕΚ, ύστερα από το πέρασμά του στην ομάδα τη σεζόν 2015-16. Έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων σε Νέους Βύρωνα, ΑΕ Γκράβας, Φοίβο Μελισσίων καθώς και στις πολωνικές MKS Krasnik και MKS Avia Swidnik. Τα τελευταία χρόνια αγωνίστηκε στην ΑΕ Αμπελοκήπων και στην Αρμενική Πειραιώς, αποτελώντας βασικό στέλεχός τους.

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, οΓαβριήλ Σαλίτ δήλωσε στο aek.gr: «Ευχαριστώ το προπονητικό και διοικητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου και για τη θερμή τους υποδοχή. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για τη νέα πρόκληση και εύχομαι, μαζί με τους συμπαίκτες μου, να δημιουργήσουμε μια ομάδα, η οποία θα φέρει σε πέρας τους αγωνιστικούς στόχους που έχουμε θέσει. Εύχομαι σε όλους καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία».

Γαβριήλ, καλώς ήρθες και πάλι στην οικογένεια της ΑΕΚ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ