ΑΕΚ: Η Μοράβσκα στην κορυφή στην Ανάβαση Πανορμίτη

Με δύο χρυσά μετάλλια επιστρέφει από την Σύμη η Ιωάννα Μοράβσκα.

Η Πρωταθλήτρια της ΑΕΚ έκανε το… «2Χ2» στην 12η Ανάβαση Πανορμίτη, καθώς πρώτευσε τόσο στην Ατομική Χρονομέτρηση, όσο και στον Αγώνα Αντοχής, στην Κατηγορία Μάστερς Γυναικών.

Η Joanna Morawska σήκωσε στην κορυφή τη σημαία της ΑΕΚ και παράλληλα έδωσε πολύτιμους βαθμούς στο Σύλλογο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Φινάλε με μια ξεχωριστή γιορτή για τα τμήματα Tae kwon do και kick boxing (ΦΩΤΟ- VIDEO)
ΑΕΚ: Χάλκινο στο Βαλκανικό η Πλάκα
ΑΕΚ: Πρωταθλητής Ελλάδος ο Παπαδημητρίου στο Ξίφος Μονομαχίας Βετεράνων
ΑΕΚ: Ολοκληρώθηκε η σεζόν για το σκακιστικό τμήμα
ΑΕΚ: Την Δευτέρα 29 Ιουνίου η Γ.Σ της Ερασιτεχνικής – Την Τρίτη 30 Ιουνίου η επαναληπτική σε περίπτωση μη απαρτίας!
Αλεξίου: «Ένα ποσό από την Κάρτα Φίλου θα δοθεί για την δημιουργία εγκαταστάσεων στη Νέα Φιλαδέλφεια»
Αλεξίου: «Η ΑΕΚ πήρε πίσω την Αθλητική Αναγνώριση γιατί δεν βρέθηκε τίποτα»
Αλεξίου: «Χρειάζονται 3 κάρτες Φίλου για να καλυφθούν τα έξοδα» – Που πάνε τα χρήματα της Κάρτας Φίλου ΑΕΚ
Αλεξίου: «Έχουμε καλή σχέση με την ΠΑΕ και τον Μάριο Ηλιόπουλο» – Τι απάντησε για το 10% της Ερασιτεχνικής