ΑΕΚ: Απέκτησε και το λίμπερο Άγγελο Μπαρμπαγιάννη η ανδρική ομάδα βόλεϊ

Η ενίσχυση του ρόστερ συνεχίζεται για την ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ που απέκτησε και το νεαρό λίμπερο Άγγελο Μπαρμπαγιάννη.

Η «Ένωση» μετά τον έμπειρο Θοδωρή Πλεμμένο απέκτησε και τον νεαρό Μπαρμπαγιάννη «κλείνοντας» το δίδυμο στη θέση των λίμπερο.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει: «Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Άγγελο Μπαρμπαγιάννη. Ο 20χρονος (07/05/2006) λίμπερο, ύψους 1.79μ., εντάσσεται στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας Βόλεϊ του Συλλόγου.

Ο Άγγελος Μπαρμπαγιάννης αποτελεί έναν από τους πιο ελπιδοφόρους λίμπερο. Ξεκίνησε το βόλεϊ από τις Ακαδημίες του Ολυμπιακού, αγωνιζόμενος τόσο στην Κ18 όσο και στην Κ21.

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Άγγελος Μπαρμπαγιάννης δήλωσε στο aek.gr: «Ευχαριστώ τον προπονητή και την Διοίκηση της ΑΕΚ που μου δίνουν την δυνατότητα να ενταχθώ σε ένα ιστορικό σωματείο όπως είναι η ΑΕΚ. Θα δώσω το 100% μου μέσα στον αγωνιστικό χώρο, ώστε να καταφέρουμε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν».

Άγγελε, καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ