Συγκλονισμένο παραμένει το πανελλήνιο από την αιματηρή συμπλοκή μεταξύ ανηλίκων στην Καλλιθέα, όπου ένα 15χρονο παιδί δέχθηκε φονική μαχαιριά στον θώρακα από έναν 17χρονο. Σύμφωνα με το Star, o 17χρονος δράστης μετά το περιστατικό επέστρεψε στο σπίτι του, ξάπλωσε και κοιμήθηκε.
Οι αστυνομικοί κατάφεραν ωστόσο να εντοπίσουν γρήγορα τα ίχνη του και να τον ταυτοποιήσουν, καθώς άτομα που ήταν μαζί του στη συμπλοκή τον υπέδειξαν ως δράστη του φονικού.
Το επόμενο πρωί, οι αστυνομικοί πήγαν στο σπίτι του 17χρονου και χτύπησαν την πόρτα. Η μητέρα του άνοιξε και μη γνωρίζοντας τι έχει συμβεί, έκπληκτη τους είπε: «Ο γιος μου κοιμάται. Τι έχει συμβεί;».
Οι αστυνομικοί ξύπνησαν τον 17χρονο και του ζήτησαν να τους ακολουθήσει. Όμως ο 17χρονος «λύγισε» στη θέα των αστυνομικών και ομολόγησε την πράξη του. «Εγώ τον μαχαίρωσα», τους είπε.
Υπενθυμίζεται ότι οι επτά ανήλικοι συλληφθέντες οδηγήθηκαν το πρωί της Παρασκευής (26/6) στα δικαστήρια. Ανάμεσά τους ήταν και ο 17χρονος, καθ’ ομολογίαν δολοφόνος.
Με σκυμμένα κεφάλια και με τις μπλούζες τους να κρύβουν τα πρόσωπά τους, οδηγήθηκαν στο γραφείο του ανακριτή λίγο μετά τις 10 το πρωί, στα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.
Σε βάρος των επτά συλληφθέντων ασκήθηκε ποινική δίωξη με βαριές κατηγορίες που αφορούν, κατά περίπτωση, ανθρωποκτονία με δόλο, συμπλοκή με τη χρήση όπλου που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο και τον τραυματισμό ατόμου, επικίνδυνη σωματική βλάβη, καθώς και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία. Όλα τα αδικήματα έχουν αθλητικό υπόβαθρο.









