Ο Ολυμπιακός και ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσουν χωριστούς δρόμους, καθώς ολοκληρώθηκε η συνεργασία τους, με την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ να προχωρά σε σχετική ανακοίνωση και να τον ευχαριστεί για την προσφορά του, ευχόμενη παράλληλα καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Το όνομα του 27χρονου συνδέεται έντονα με τον Άρη, όπου αγωνίστηκε ως δανεικός από τον Ολυμπιακό, με την ομάδα της Θεσσαλονίκης να εμφανίζεται ως το επικρατέστερο σενάριο για την επόμενη μέρα του.
Από την πλευρά του Άρη υπάρχει πρόθεση να συνεχιστεί η συνεργασία, ενώ και ο ίδιος ο παίκτης βλέπει θετικά την παραμονή του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
💻 https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 27, 2026








