Αντιδράσεις προκάλεσε στους φίλους της ΑΕΚ στο Αγρίνιο το γεγονός ότι το τρόπαιο του πρωταθλητή δεν βρέθηκε στην πόλη μετά την κατάκτηση του τίτλου.
Με ανακοίνωσή του, ο τοπικός Σύνδεσμος Φιλάθλων της ΑΕΚ εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του, χαρακτηρίζοντας την εξέλιξη «απαράδεκτη ενέργεια», ενώ έκανε λόγο ακόμη και για «μορφή φασισμού».
Παράλληλα, οι φίλοι της Ένωσης εξαπέλυσαν βολές κατά του δημάρχου της πόλης, εκφράζοντας την απογοήτευσή τους για το γεγονός ότι δεν κατέστη δυνατό να παρουσιαστεί το τρόπαιο στους φιλάθλους της ομάδας στο Αγρίνιο.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Ανοιχτή Επιστολή Διαμαρτυρίας προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου
Θέμα: Η αναίτια ακύρωση της έλευσης του τροπαίου του Πρωταθλήματος στο Αγρίνιο και η υποταγή της Δημοτικής Αρχής σε εκβιασμούς.
Ως οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΚ στο Αγρίνιο, εκφράζουμε τη βαθιά μας αγανάκτηση και τη δημόσια διαμαρτυρία μας προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας. Η απόφαση να μην επιτραπεί η έλευση του κυπέλλου του πρωταθλήματος στην πόλη μας αποτελεί μια απαράδεκτη ενέργεια, η οποία στερεί τη χαρά από πολλούς φιλάθλους και, κυρίως, από εκατοντάδες μικρά παιδιά που περίμεναν με ανυπομονησία να δουν το τρόπαιο και να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία.
Οι φτηνές δικαιολογίες που ακούσαμε στα αμέτρητα τηλέφωνα διαμαρτυρίας που πραγματοποιήσαμε –όπως το ότι η ΠΑΕ ΑΕΚ έστειλε καθυστερημένα το αίτημα και δεν υπήρχε χρόνος προετοιμασίας– δεν πείθουν κανέναν. Αναρωτιόμαστε εύλογα: Πώς είναι δυνατόν όλες οι άλλες πόλεις της Ελλάδας να πρόλαβαν και να διοργάνωσαν άψογες υποδοχές, και μόνο ο Δήμος Αγρινίου να δήλωσε αδυναμία;
Η αλήθεια είναι δυστυχώς πολύ διαφορετική και τη γνωρίζουμε καλά. Δεν «μασάμε κουτόχορτο». Η δημοτική αρχή λύγισε κάτω από το βάρος του πολιτικού κόστους και του φόβου απώλειας ψήφων. Είναι θλιβερό το γεγονός ότι μια εκλεγμένη διοίκηση υποχώρησε μπροστά στις απειλές και τις πιέσεις μιας μικρής ομάδας ατόμων.
Η υποταγή σε τέτοιες πρακτικές και ο αποκλεισμός των φιλάθλων της ΑΕΚ αποτελεί μια μορφή φασισμού στην πράξη. Το να στερείς τη χαρά από τα παιδιά για να κάνεις τα χατίρια εκείνων που σε απειλούν με την ψήφο τους, δείχνει έλλειψη ηγεσίας και θάρρους.
Ο απλός υγιής λαός, και οι χιλιάδες ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ που υπάρχουν (και θα συνεχίσουν να γεννιουνται) ανά τον νομο, καταλαβαίνουν την αδικία και θα τους βρείτε μπροστά σας στις επόμενες εκλογές. Ο λαός της ΑΕΚ δεν καταλαβαίνει από απαγορεύσεις, δεν καταλαβαίνει από απειλές.. γεννήθηκαμε στον ξεριζωμό , ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ στις λύπες και η φλόγα είναι αναμμένη και θα είναι ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΙΩΤΑ.
Το Αγρίνιο ανήκει σε όλους και αυτό το έχει αποδείξει η ιστορία.
Υ.Γ. Όταν καταλάβετε τα λάθη σας θα είναι αργά.
ΑΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΛΑΜΠ since 2002».









