Ξανά για πρόεδρος της Super League ο Βαγγέλης Μαρινάκης

Την Τρίτη (30/6) θα πραγματοποιηθούν οι αρχαιρεσίες για την εκλογή νέου προέδρου στο Διοικητικό Συμβούλιο της Stoiximan Super League.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Κώστας Νικολακόπουλος στον bwinΣΠΟΡ FM, ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα είναι εκ νέου υποψήφιος για την προεδρία της λίγκας, διεκδικώντας ακόμη μία θητεία.

Ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού έχει διατελέσει πρόεδρος της Super League την περίοδο 2010-11, αλλά και τις θητείες 2022-24 και 2024-26, με μια εξάμηνη διακοπή μέσα στο 2024.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές οι υπόλοιπες υποψηφιότητες, ενώ το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στις διαδικασίες της Τρίτης, όπου θα αναδειχθεί η νέα διοίκηση της λίγκας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ