Η EuroLeague Basketball ανακοίνωσε επίσημα, μετά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, τόσο τη νέα σύνθεση της EuroLeague όσο και τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στο EuroCup για τη σεζόν 2026-27.
Η νέα χρονιά του EuroCup θα έχει έντονη ελληνική εκπροσώπηση, με τον Άρη και τον ΠΑΟΚ να συμμετέχουν στη διοργάνωση.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην επιστροφή της Μονακό στο EuroCup. Η ομάδα από το Πριγκιπάτο, η οποία τα τελευταία πέντε χρόνια βρισκόταν στη EuroLeague, χάνει τη θέση της στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση και επιστρέφει σε έναν θεσμό όπου είχε ξεκινήσει την ανοδική της πορεία.
Αναλυτικά, οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο EuroCup της νέας περιόδου είναι: Άρης, Μπασακσεχίρ, Μπουργκ, Τενερίφη, Λόντον Λάιονς, ΠΑΟΚ, Τούρκ Τέλεκομ, Μονακό, Μπούντουτσνοστ, Τρέντο, Λε Μαν, Νεπτούνας, Ουλμ, Κλουζ, Τορτόνα, Τσεντεβίτα, Χάποελ Ιερουσαλήμ, Λιετκαμπέλις, Τσέμνιτς, Σκάιλαϊνερς Φρανκφούρτης, Βενέτσια, Μπότεβγκραντ, Νάπολι, Ρόμα, Μανρέσα, Μπούργκος, Ρόστοκ Σίγουλβς, Μάξιμα Ρόμα, Ρίγα, Σιαουλιάι, Σλασκ Βρότσλαβ και Τόφας.









