Στην επίσημη ολοκλήρωση της μεταγραφής του Κεμ Μπιρτς προχώρησε η ΚΑΕ Άρης. Ο 33χρονος Καναδός σέντερ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διετούς διάρκειας με την ομάδα της Θεσσαλονίκης, αποτελώντας τη δεύτερη προσθήκη ξένου παίκτη στο ρόστερ για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Ο Μπιρτς επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά τη θητεία του τη σεζόν 2016-17, όταν αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό έχοντας τότε ως συμπαίκτη τον νυν προπονητή του Άρη, Βασίλη Σπανούλη.
Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Καναδός ψηλός αγωνιζόταν στην Τουρκία με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε, με την οποία κατέκτησε τον τίτλο της EuroLeague το 2024. Η απόκτησή του έρχεται για την ενίσχυση και την κάλυψη των αναγκών της ομάδας στη θέση των σέντερ («5»).









