«Καλό ταξίδι αδελφέ μας»: Το τελευταίο «αντίο» στον Παναγιώτη (ΦΩΤΟ)

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η κηδεία του Παναγιώτη, οπαδού της ΑΕΚ που δυστυχώς πριν λίγες μέρες έφυγε από την ζωή.

Ο «ψηλός», όπως τον αποκαλούσαν οι φίλοι του, δεν είναι πια κοντά μας, με την είδηση να σκορπίζει θλίψη στην οικογένεια της ΑΕΚ. Στην κηδεία του έδωσαν όλοι το «παρών» για να τον αποχαιρετήσουν, ενώ κατατέθηκαν στεφάνια στη μνήμη του.

Δείτε εδώ εικόνες:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ