Αυτά που έλεγε ο Μάριος Ηλιόπουλος πριν μέρες στην Καλαμάτα για τις «σειρήνες» έχουν αρχίσει να βγαίνουν αληθινά.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Sportstonoto.gr, η Καλαμάτα κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί ως προσωρινή έδρα το γήπεδο του Ολυμπιακού για όσο διάστημα διαρκούν οι εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας.
Το «Γεώργιος Καραϊσκάκης» αναμένεται να εξυπηρετήσει τους φιλάθλους της ομάδας από την Καλαμάτα και τη Μεσσηνία που βρίσκονται στην Αθήνα και την Αττική, κάτι που χαρακτηρίζεται ως σημαντική εξέλιξη για τον σύλλογο.









