Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας επιστρέφει στο ΟΑΚΑ, με την ΕΠΟ να τον επαναφέρει στο Ολυμπιακό Στάδιο. Η ημερομηνία διεξαγωγής του ορίστηκε για το Σάββατο 22 Μαΐου 2027.
Στην αυριανή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ αναμένεται να εγκριθούν και οι αλλαγές στο φορμάτ της διοργάνωσης, η οποία θα διεξάγεται πλέον με 16 ομάδες αντί για 20. Παράλληλα, θα ισχύσει υποχρεωτικά η συμμετοχή δύο ποδοσφαιριστών γεννημένων από το 2004 και μετά σε κάθε ενδεκάδα.









