Οργή για τα χημικά από τα ΜΑΤ: 7χρονο παιδί στο νοσοκομείο

Αντιδράσεις προκάλεσε η χτεσινή (23/10) αστυνομική βία σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μικρά παιδιά έξω από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Μεταξουργείο, που είχε ως αποτέλεσμα ένα 7χρονο παιδί να πάει στο νοσοκομείο.
Γονείς, εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στο σημείο, διαμαρτυρόμενοι για τις συμπτύξεις τμημάτων και για τα εκατοντάδες κενά που παραμένουν στα σχολεία στα τέλη του Οκτώβρη. Τα ΜΑΤ χωρίς να έχει συμβεί κάτι ιδιαίτερο ψέκασαν με χημικά τους διαδηλωτές με αποτέλεσμα επτάχρονος να μεταφερθεί από τους γονείς του, αρχικά στο Κέντρο Υγείας στην Αλεξάνδρας, καθώς αισθάνονταν κάψιμο στα μάτια.

Οι γιατροί, αν και διαπίστωσαν ότι δεν είχε δύσπνοια, επικοινώνησαν για οδηγίες με το κέντρο δηλητηριάσεων το οποίο συνέστησε να γίνουν πλύσεις και οφθαλμολογική εξέταση και έτσι ο 7χρονος παραπέμφθηκε στο νοσοκομείο Παίδων. Όπως αναφέρεται 7χρονο παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων με κάψιμο οφθαλμών μετά από επαφή με δακρυγόνα.

Σημειώνεται ότι στο Κέντρο Υγείας στην Αλεξάνδρας υπάρχουν αναφορές ότι εξετάστηκαν ακόμα 6 παιδιά δημοτικού με παρόμοια συμπτώματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

«Μεγάλο μέτωπο με δυνατούς ανέμους και συνέχεια αναζωπυρώσεις»: Τι ανέφερε ο δήμαρχος Σπατών
Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.
Η νέα πρόκληση για τις επιχειρήσεις: Πώς καλύπτονται οι έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η εποχή της περιστασιακής εργασίας: Πώς αλλάζει ο τρόπος που επιχειρήσεις και εργαζόμενοι συνεργάζονται
Δολοφονία Λυγγερίδη: Υψηλόβαθμος της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται στο «κάδρο» των εμπλεκόμενων, σύμφωνα με την οικογένεια του
Συναγερμός: Βρέθηκε βλήμα όλμου στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Αεροπλάνο με 267 επιβάτες συγκρούστηκε με πύργο ραντάρ στην Αττάλεια της Τουρκίας