«Η ΑΕΚ θέλει τον Εντσάμ, που έμεινε ελεύθερος!»

Η ΑΕΚ φαίνεται να επανέρχεται στην περίπτωση του Ολιβιέ Εντσάμ σύμφωνα με δημοσίευμα του «africafoot», καθώς ο Γάλλος έμεινε ελεύθερος από την Σαμσουνσπόρ.

Όπως αναφέρει το «africafoot», ο πρώην παίκτης της Σέλτικ ψάχνει την νέα του ομάδα με την Ελλάδα και την ΑΕΚ να είναι ένας πιθανός προορισμός, καθώς η Ένωση θέλει να δυναμώσει την μεσαία της γραμμή βάζοντας στην λίστα της τον παίκτη. Επίσημες διαπραγματεύσεις δεν υπάρχουν ανάμεσα στις δύο πλευρές, όμως ο Εντσάμ είναι μία από τις βασικές επιλογές για αυτή την θέση που ψάχνει η Ένωση.

Παράλληλα υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλους συλλόγους της Τουρκίας όμως ο παίκτης δεν είναι διατεθειμένος να μείνει στην χώρα. Παλαιότερα είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της και η Νις.

Ο παίκτης έχει αξία περίπου 2 εκατ. ευρώ και είναι μία πολύ καλή επιλογή για τον κεντρικό άξονα των κιτρινόμαυρων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ