Αποχώρησε από τον Ολυμπιακό ο Νιλικίνα – Η ανακοίνωση των «ερυθρόλευκων»

Ο Ολυμπιακός γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Φρανκ Νιλικίνα, ευχαριστώντας τον Γάλλο γκαρντ για την προσφορά του στην ομάδα.

Η αποχώρηση του Νιλικίνα εντάσσεται στις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο ρόστερ των «ερυθρόλευκων» ενόψει της νέας σεζόν, καθώς πρόκειται για την τρίτη αποχώρηση μετά από εκείνες των Γιώργου Τανούλη και Μουσταφά Φαλ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικινά.

Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ