Eνοχλήθηκαν μερίδα φίλων του ΟΦΗ το ταξίδι του τροπαίου της ΑΕΚ στην Κρήτη, στο πλαίσιο της περιοδείας που έχει προγραμματιστεί σε διάφορες περιοχές.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στις 21 Ιουλίου το τρόπαιο θα βρεθεί στον Άγιο Νικόλαο, στις 22 Ιουλίου θα ταξιδέψει σε Ρέθυμνο και Χανιά, ενώ στις 23 Ιουλίου θα καταλήξει στο Ηράκλειο.
Η συγκεκριμένη κίνηση δεν έμεινε ασχολίαστη από οπαδούς του ΟΦΗ, καθώς η «Λέσχη Ομιλοφρενών Μανώλης Ρασούλης» εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας… δυσαρέσκεια για την παρουσία του τροπαίου στο νησί.
Αναλυτικά έγραψαν:
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΘΙΑΣΟΙ
Πληροφορηθήκαμε από τα μέσα ενημέρωσης ότι ετοιμάζεται να επισκεφθεί την πόλη μας, στα πλαίσια μίας γελοίας τουρνέ στην επαρχία, το τρόπαιο του πρωταθλήματος της ΑΕΚ.
Ξεκαθαρίζουμε ότι αν πέρυσι η παρουσία του κόκκινου θιάσου ήταν απαράδεκτη, φέτος, στην πόλη που βγήκε σύσσωμη να πανηγυρίσει το κύπελλο της ομάδας του τόπου, η περιφορά του κίτρινου τσίρκου προκειμένου να αναθαρρήσουν οι σοκαρισμένοι ντόπιοι γενίτσαροι, αποτελεί πρόκληση.
Πολύ περισσότερο που ο κλόουν που ηγείται του συγκεκριμένου τσίρκου έχει δείξει στο παρελθόν ασέβεια απέναντι στην πόλη και την ομάδα της, ενώ ασέβεια έδειξε πρόσφατα και σε άλλη πόλη – έδρα μίας ιστορικής ομάδας που μετά από χρόνια ανέβηκε ξανά στην Superleage – δηλώνοντας ότι θέλει όλα τα παιδιά να γίνουν ΑΕΚ.
Εμείς πάλι, παλεύουμε για να αλλάξει αυτή η αρρωστημένη νοοτροπία και τα παιδιά σε κάθε πόλη να μάθουν να αγαπούν και να υποστηρίζουν την ομάδα της πόλης τους.
Γιαυτό και δηλώνουμε ότι η παρουσία ενός τροπαίου ομάδας της Αθήνας εδώ είναι ανεπιθύμητη.
Όσο για τους αθηνολάτρες συντοπίτες μας που θέλουν διακαώς να δουν και να αγγίξουν από κοντά το τρόπαιο της ΑΕΚ (και της όποιας ΑΕΚ), τους ενημερώνουμε ότι ευτυχώς η πόλη μας διαθέτει εξαιρετική ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα και τον Πειραιά.
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM








