ΑΕΚ: Ο Ράμος επέστρεψε στην ανδρική ομάδα βόλεϊ

Μια ακόμη σημαντική κίνηση για την ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ που ανακοίνωσε την απόκτηση του Έντουαρντ Ράμος.

Ο 29χρονος Κεντρικός επιστρέφει στην «Ένωση» μετά από τρία χρόνια καθώς φόρεσε την φανέλα του «Δικεφάλου» ξανά το διάστημα 2020-2023.

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Έντουαρντ Ράμος. Ο 29χρονος (13/09/1997) κεντρικός, ύψους 2,00 μ., από τη Βενεζουέλα, επιστρέφει στην ανδρική ομάδα Βόλεϊ της ΑΕΚ.

Ο Έντουαρντ Ράμος αγωνίστηκε για τρία χρόνια στην «Ένωση», από το 2020 έως το 2023. Τη σεζόν 2023-24 αγωνίστηκε στην Volley League με τον Άθλο Ορεστιάδος, ενώ την επόμενη σεζόν στον ΟΦΗ. Την περασμένη αγωνιστική περίοδο φόρεσε τη φανέλα του ΝΟΠ Ρεθύμνου, με τον οποίο κατέκτησε το Πρωτάθλημα στην Pre League.

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Έντουαρντ Ράμος δήλωσε στο aek.gr: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην οικογένεια της ΑΕΚ, ύστερα από 3 χρόνια. Ο στόχος της ομάδας μας φυσικά δεν είναι άλλος από την άνοδο και πάμε για να τον πετύχουμε χωρίς πολλά λόγια».

Έντουαρντ, καλώς ήρθες ξανά στην ΑΕΚ!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Ο πασαδόρος Ανέστης Δημητριάδης στην ανδρική ομάδα βόλεϊ
ΑΕΚ: Μεταγραφή με παρόν και μέλλον – Ο 21χρονος Μάκης Τζάρας ενισχύει την ανδρική ομάδα βόλεϊ
ΑΕΚ: Τετραπλή ανανέωση για την ανδρική ομάδα βόλεϊ
Αλεξίου: «Τα χρέη στο ανδρικό βόλεϊ έχουν μειωθεί στις 400.000 ευρώ- Στόχος είναι όταν επιστρέψει να είναι σε υγιείς βάσεις»
ΑΕΚ: Με Τσακιρόπουλο στην τεχνική ηγεσία και τη νέα σεζόν η ανδρική ομάδα βόλεϊ
ΑΕΚ: Δύο ξένες υψηλού επιπέδου για να «κλείσει» το ρόστερ της
Ενισχύεται κι άλλο η ΑΕΚ – Απέκτησε την Κεντρική Γεωργία Μητακίδου
Αγγελίδης: «Η ΑΕΚ φτιάχνει μια ανταγωνιστική ομάδα για τη νέα σεζόν – Η διοίκηση είναι δίπλα μας»
ΑΕΚ: Η Βίβιαν Ζαφειρίου ενισχύει την γυναικεία ομάδα βόλεϊ