Νίκολιτς: «Ζήσαμε κάτι απίστευτο μετά τον αποκλεισμό από την Ράγιο, όλο το γήπεδο μας αποθέωσε όρθιο»

Στη μεγάλη του συνέντευξη στη Mozzart Sport, ο Μάρκο Νίκολιτς απάντησε και για το σκηνικό που είχε αποκαλύψει νωρίτερα ο Γιόβιτς, επιβεβαιώνοντας την έντονη συζήτηση που είχε μαζί με τον ίδιο και τον Γκατσίνοβιτς αμέσως μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό τον περασμένο Οκτώβριο.

Ο Σέρβος τεχνικός εξέφρασε την πίστη ότι η ΑΕΚ είχε τις προδιαγραφές να φτάσει μέχρι τον τελικό του Conference League, κάτι που στερήθηκε εξαιτίας του άδικου αποτελέσματος στο Βαγέκας κόντρα στη Ράγιο, το οποίο δεν συμβάδιζε με την απόδοση της ομάδας. Συμπλήρωσε, μάλιστα, πως το εξαιρετικό κλίμα και η ενότητα στα αποδυτήρια ήταν τα στοιχεία που οδήγησαν την Ένωση στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Τέλος, ο Νίκολιτς αποθέωσε τους στενούς του συνεργάτες, Γκόραν Μπάσαριτς και Ραντόγιε Σμίλιανιτς για τη συνεισφορά τους, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ποιότητα και τον χαρακτήρα τόσο του Γιόβιτς όσο και του Γκατσίνοβιτς.

Δείτε τι είπε ο Νίκολιτς:

«Ήμασταν ένα βήμα μακριά. Μας έλειψε λίγη τύχη, αλλά η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική. Έχω μια έντονη ανάμνηση από εκείνο το παιχνίδι: διεξήχθη μόλις μία ημέρα μετά από εκείνα τα σκάνδαλα της Ρεάλ Μαδρίτης και τη δυσάρεστη συμπεριφορά τους, που συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Σε αντίθεση με αυτό, εμείς ζήσαμε κάτι απίστευτο στην Αθήνα. Στο τελευταίο σφύριγμα, παρά τον αποκλεισμό μας, ολόκληρο το γήπεδο μάς αποθέωσε όρθιο. Καθώς κάναμε τον γύρο του θριάμβου, μια παράδοση στο γήπεδό μας, ολόκληρο το τεχνικό επιτελείο και οι παίκτες της Ράγιο Βαγεκάνο γύρισαν προς το μέρος μας, σχημάτισαν διάδρομο τιμής και μας χειροκρότησαν. Έλαβα επίσης επαγγελματική αναγνώριση από τον νεότερο συνάδελφό μου, τον προπονητή τους, ο οποίος παραδέχθηκε ανοιχτά ότι το ποδόσφαιρο είναι σκληρό και ότι, σε δύο αγώνες, η καλύτερη ομάδα δεν προκρίθηκε.

Αυτή ήταν η δική μας ικανοποίηση, αλλά η πικρία παραμένει. Αυτό που με εξέπληξε και αυτό που φοβόμουν ήταν η περίοδος που ακολούθησε. Ο αγώνας τελείωσε Πέμπτη μετά τα μεσάνυχτα και μέχρι την Κυριακή στις 6:00 το απόγευμα παίζαμε με τον ΠΑΟΚ. Η ενέργεια της ομάδας παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο, και εκείνη ήταν η στιγμή που βεβαιώθηκα πως τα πράγματα ήταν στα χέρια μας. Το να επαναλάβεις μια τέτοια εμφάνιση σε λιγότερο από 72 ώρες, μετά από τόσο μεγάλη συναισθηματική εξάντληση, ήταν σημάδι ότι η ομάδα είχε πραγματικά ωριμάσει».

Για όσα είπε ο Γιόβιτς ότι όλα άλλαξαν μετά τα σκληρά λόγια του Νίκολιτς σε αυτόν και τον Γκατσίνοβιτς: «Δεν έπρεπε να το δημοσιοποιήσει αυτό, χαχαχα! Αλλά είναι αλήθεια. Περάσαμε δύσκολες στιγμές. Έπρεπε να αλλάξουμε κάτι. Πάντα περιμένεις τα περισσότερα από εκείνους που ξέρεις ότι μπορούν να προσφέρουν τα περισσότερα. Σε τέτοιες στιγμές δεν στοχοποιείς τον 24ο παίκτη του ροτέισον. Απευθύνεσαι σε εκείνους που κουβαλούν τη μεγαλύτερη ευθύνη. Όπως έλεγε ο Ντούλε Βουγιόσεβιτς: όταν ο ηγέτης αποδέχεται να πέσει για την μπάλα και να υποταχθεί στην ομάδα, τότε η μηχανή αρχίζει να δουλεύει. Ήταν μια ευθεία συζήτηση με υψωμένες φωνές, αλλά λειτούργησε.

Από εκείνη τη στιγμή, η σεζόν άλλαξε. Συμφωνώ απόλυτα με τον Λούκα ότι αυτό ήταν το σημείο καμπής. Ωριμάσαμε. Οι μεταπτώσεις μας δεν ήταν δραματικές σε σύγκριση με τους αντιπάλους μας. Ήμασταν σταθεροί και ολοκληρώσαμε τη σεζόν με ένα αήττητο σερί 24 αγώνων. Αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι είναι το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία του πρωταθλήματος. Τα πάντα, η ιεραρχία, οι σχέσεις, το στιλ παιχνιδιού οδήγησαν στη στιγμή όπου γνωρίζαμε ότι βρισκόμασταν στο σωστό επίπεδο και απλώς έπρεπε να το διατηρήσουμε».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ