Ο Παναθηναϊκός έχει τιμωρηθεί από την ΔΕΑΒ με μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που σημαίνει πως χάνει τον κόσμο του στο ματς με τον ΠΑΟΚ, γεγονός που καταδεικνύει πως υπάρχουν… δυο μέτρα και δυο σταθμά αν κρίνει κανείς πως η ΔΕΑΒ δεν έχει καλέσει καν τον Ολυμπιακό σε απολογία για τα αίσχη στην Ηλιούπολη απέναντι στην ΑΕΚ για το πρωτάθλημα της Handball Premier
Στο πλαίσιο αυτό, ο Παναθηναϊκος θα επιδιώξει να πετύχει την αναστολή εκτέλεσης της ποινής για να έχει κανονικά τους φιλάθλους του στον αγώνα με τους Θεσσαλονικείς για την τελευταία αγωνιστική των play-offs της Stoiximan Superleague.









