Νίκολιτς: «Υπήρχε η ευφορία ότι το πρωτάθλημα τελείωσε – Έχουμε ακόμα 3 αγώνες και θα πολεμήσουμε μέχρι τέλους»

Η ΑΕΚ δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το αριθμητικό της πλεονέκτημα για περίπου 75 λεπτά και έμεινε στο 0-0 απέναντι στον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, χάνοντας σημαντική ευκαιρία για τη νίκη.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μάρκο Νίκολιτς στάθηκε στο αποτέλεσμα, επισημαίνοντας πως, παρά την απώλεια βαθμών, η ομάδα του εξακολουθεί να έχει μπροστά της τρία παιχνίδια για να φτάσει στην κατάκτηση του τίτλου.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Σέρβος τεχνικός στο flash interview στην Cosmote TV μετά το ματς:

«Είχαμε αριθμητικό πλεονέκτημα για μεγάλο διάστημα, ο Παναθηναϊκός κλείστηκε πίσω και αμύνθηκε, δεν μπορέσαμε να ξεπεράσουμε το εμπόδιο, είχαμε ευκαιρίες, τα δοκάρια μας σταμάτησαν, δεν βρήκαμε το γκολ που ψάχναμε. Ο Παναθηναϊκός στις αντεπιθέσεις ήταν επικίνδυνος, υπήρχε η ευφορία ότι το πρωτάθλημα θα τελείωνε λόγω της απόστασης, υπάρχουν ακόμα 3 αγωνιστικές πρέπει να πολεμήσουμε μέχρι τέλους, οι παίκτες του Παναθηναϊκού έχουν περηφάνεια, τους είχαμε νικήσει δυο φορές και πάλεψαν στον αγωνιστικό χώρο»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε τον Τσέρνικοφ που φαίνεται να εξετάζει η ΑΕΚ εν δράσει! (VIDEO)
«Εξετάζει τον Τσέρνικοφ η ΑΕΚ – Δίνει 7 εκατ. ευρώ!»
Στο σπήλαιο του «κίτρινου δράκου» της Κίνας με κασκόλ της ΑΕΚ! (VIDEO)
«Χτενίζει» ο Ριμπάλτα την ισπανική αγορά
Εκτός κινδύνου το προπονητικό της ΑΕΚ – Υπό έλεγχο η φωτιά στα Σπάτα!
Οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα στην Κτηματική Υπηρεσία Ιωαννίνων – Ζήτησαν να ακυρωθεί το tour της κούπας της ΑΕΚ στην πόλη!
Φωτιά στα Σπάτα, δίπλα στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ (VIDEO)
Το ταξίδι συνεχίζεται! Το πρόγραμμα του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ για τις επόμενες μέρες
Ο Πινέδα έλαμψε ξανά – Το γκολ του κόντρα στον ΠΑΟΚ ψηφίστηκε το καλύτερο της Super League!