«Μαύρη» ιστορία για τον ΠΑΣ Γιάννινα: Υποβιβάζεται στη Γ’ Εθνική μετά από 20 χρόνια!

Ο ΠΑΣ Γιάννινα βιώνει μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του, υποβιβαζόμενος στη Γ’ Εθνική μετά από 20 χρόνια παρουσίας σε υψηλότερες κατηγορίες. Από την εκπληκτική σεζόν 2021-22 και τη συμμετοχή στα playoffs, μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια, ο ιστορικός σύλλογος είπε αντίο ακόμα και στη Super League 2.

Η ισοπαλία 2-2 εντός έδρας με τον Μακεδονικό σφράγισε την πτώση. Ο ΠΑΣ Γιάννινα βυθίστηκε στα χρέη, που δεν του επέτρεψαν να συγκροτήσει ανταγωνιστική ομάδα. Αρχικά, η ομάδα είχε αμφίβολη ικανότητα να συμμετάσχει στη Super League 2, αλλά το κατάφερε – η μοίρα όμως ήταν προδιαγεγραμμένη.

Η ομάδα γυρίζει 20 χρόνια πίσω, στην εποχή της σεζόν 2005-06 όταν αγωνιζόταν στον βόρειο όμιλο της Γ’ Εθνικής. Από τότε, η πορεία ήταν μόνο ανοδική: το 2016 ο ΠΑΣ τερμάτισε έκτος και εξασφάλισε συμμετοχή στο Europa League, αποκλείοντας τη νορβηγική Οντ Γκρένλαντ στον δεύτερο προκριματικό γύρο πριν αποκλειστεί από την Άλκμααρ στον τρίτο.

Με τον Γιώργο Χριστοβασίλη στη διοίκηση, ο σύλλογος διατηρούσε σταθερότητα και αξιοπιστία, αλλά με το θάνατό του τον Μάιο του 2023 και την αδυναμία της οικογένειάς του να στηρίξει την ομάδα, η φθορά έγινε αξεπέραστη. Δεν βρέθηκαν αγοραστές και ο ΠΑΣ κατρακύλησε πρώτα στη Super League 2 και πλέον στη Γ’ Εθνική, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο 20 χρόνων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ