Η Ραντνίσκι Νις οδεύει προς τα playouts της σερβικής Super Liga, καθώς γνώρισε εντός έδρας ήττα με 2-1 από την Μπέογκραντ, συμπληρώνοντας τρία διαδοχικά αρνητικά αποτελέσματα μετά από εκείνα απέναντι σε Ερυθρό Αστέρα και Σουμπότιτσα.
Η ομάδα του Τάκη Λεμονή βρίσκεται πλέον τέσσερις βαθμούς μακριά από τη ζώνη των playoffs, δύο αγωνιστικές πριν την ολοκλήρωση της κανονικής διάρκειας.
Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν στο 26’ με κεφαλιά του Σιλουά, ενώ ο Νίσλιε ισοφάρισε στο 61’ με κοντινό πλασέ. Ωστόσο, στο 79’ ο Γούτερ διαμόρφωσε το τελικό 2-1. Η Μπέογκραντ ανέβηκε στους 39 βαθμούς, με τη Ραντνίσκι να μένει στους 33.









