ΟΦΗ: «Έφυγαν» ήδη 4.200 εισιτήρια για τον Τελικό Κυπέλλου

Ο ΟΦΗ ετοιμάζεται για τη μεγάλη πρόκληση του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας στις 25 Απριλίου, όπου θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, σε μια αναμέτρηση που αποτελεί τη δεύτερη συνεχόμενη παρουσία του σε τελικό της διοργάνωσης.

Η ζήτηση για τα εισιτήρια είναι ιδιαίτερα αυξημένη, καθώς μέσα στο πρώτο 24ωρο από την έναρξη της διάθεσής τους έχουν ήδη εξαντληθεί περίπου 4.200 «μαγικά χαρτάκια». Από αυτά, τα 3.600 έχουν αγοραστεί από φιλάθλους, ενώ δεν περιλαμβάνονται επιπλέον 600 εισιτήρια που αντιστοιχούν στους επιβάτες των τριών ναυλωμένων πτήσεων (τσάρτερ).

Η διαχείριση των εισιτηρίων από τις λέσχες φιλάθλων του ΟΦΗ αφορά τις θύρες 3-4 και 6-7, οι οποίες έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 15.000 θέσεων. Παράλληλα, έχουν ήδη εξαντληθεί τα εισιτήρια για το κάτω διάζωμα, καθώς και για τις θύρες 14 και 17, ενώ η θύρα 13 έχει δεσμευτεί για τις ανάγκες του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι έως τις 10 Απριλίου θα πρέπει να έχουν διατεθεί τουλάχιστον 6.500 εισιτήρια, προκειμένου να ανοίξουν και οι θύρες 53-54 και 55-56. Σε διαφορετική περίπτωση, τα περίπου 1.100 επιπλέον εισιτήρια θα διατεθούν στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ