ΑΕΚ: Τέσσερα ακόμα μετάλλια στο Πανελλήνιο Νέων στο πινγκ πονγκ

Μετά το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα του ομαδικού Nέων Aνδρών, οι αθλητές της AEK κατάφεραν να κατακτήσουν συνολικά τέσσερα μετάλλια στα ατομικά αγωνίσματα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών, που διεξήχθη στην Ομοσπονδιακή Αίθουσα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης του ΣΕΦ.

Ο Αλέξανδρος Μαδέσης αναδείχΘηκε για 4η φορά στην καριέρα του Πρωταθλητής Ελλάδας στο αγώνισμα του απλού Νέων Ανδρών, ενώ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και στα αγωνίσματα του διπλού και διπλού μικτού. Στον τελικό του απλού επικράτησε του Αλεξόπουλου του Πανιωνίου με 4-2 σετ, ενώ στον τελικό του διπλού με συμπαίκτη τον Κοσμά του ΔΑΟΤ κατέβαλαν τους Μανωλόπουλο/Μαλαμούδη του ΑΣ Πέρα με σκορ 3-1 σετ.

Στον τελικό του μικτού, με συμπαίκτρια την Μεραμβελλιωτάκη του Ολυμπιακού, επικράτησαν των Κιοσέλογλου/Τζενίδη με 4-2 σετ.

Η Αγγελική Ευμορφιάδη με συμπαίκτρια την Νικολαϊδου του ΑΟ Ταταύλα κατέκτησε την 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα του διπλού χάνοντας δύσκολα στον τελικό του αγωνίσματος από τις Γκαϊντατζή/Κοντοπούλου του ΔΑΟΤ με 3-2.

Θετικές εντυπώσεις άφησε και ο Γερακιός ο οποίος προκρίθηκε στα προημιτελικά του απλού, ενώ συμμετείχε στα αγωνίσματα του απλού και διπλού μικτού και ο Τόγγος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Φινάλε με μια ξεχωριστή γιορτή για τα τμήματα Tae kwon do και kick boxing (ΦΩΤΟ- VIDEO)
ΑΕΚ: Χάλκινο στο Βαλκανικό η Πλάκα
ΑΕΚ: Πρωταθλητής Ελλάδος ο Παπαδημητρίου στο Ξίφος Μονομαχίας Βετεράνων
ΑΕΚ: Ολοκληρώθηκε η σεζόν για το σκακιστικό τμήμα
ΑΕΚ: Την Δευτέρα 29 Ιουνίου η Γ.Σ της Ερασιτεχνικής – Την Τρίτη 30 Ιουνίου η επαναληπτική σε περίπτωση μη απαρτίας!
Αλεξίου: «Ένα ποσό από την Κάρτα Φίλου θα δοθεί για την δημιουργία εγκαταστάσεων στη Νέα Φιλαδέλφεια»
Αλεξίου: «Η ΑΕΚ πήρε πίσω την Αθλητική Αναγνώριση γιατί δεν βρέθηκε τίποτα»
Αλεξίου: «Χρειάζονται 3 κάρτες Φίλου για να καλυφθούν τα έξοδα» – Που πάνε τα χρήματα της Κάρτας Φίλου ΑΕΚ
Αλεξίου: «Έχουμε καλή σχέση με την ΠΑΕ και τον Μάριο Ηλιόπουλο» – Τι απάντησε για το 10% της Ερασιτεχνικής