Ανατριχίλα: 200 οπαδοί του ΠΑΟΚ έξω από νοσοκομείο που βρίσκονται τα «αδέρφια» τους!

Ανατριχιαστικές στιγμές καταγράφηκαν έξω από το νοσοκομείο της Τιμισοάρα, όπου νοσηλεύονται τα θύματα της τραγωδίας στη Ρουμανία.

Περισσότεροι από 200 φίλοι του ΠΑΟΚ συγκεντρώθηκαν αυθόρμητα για να σταθούν δίπλα στους ανθρώπους τους, σε αδέρφια της ίδιας κερκίδας.

Με σιωπή, δάκρυα και συνθήματα, τίμησαν τη μνήμη όσων έχασαν τη ζωή τους ταξιδεύοντας για την αγάπη τους, τον ΠΑΟΚ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μέτσοβο: Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στη Λίμνη Αώου – Διασώθηκαν τα δύο μέλη του πληρώματος
Ανατροπή στην δολοφονία της Καλλιθέας: Δράστης και θύμα ήταν ίδια ομάδα
Θανατηφόρα συμπλοκή στην Καλλιθέα με θύμα έναν 17χρονο – Έρευνες για οπαδικό κίνητρο
Αττικόν: 90χρονος με μαχαίρι αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού!
Αφροδίτη Λατινοπούλου: Την βρήκαμε σε βιντεοκλίπ του 2014 (VIDEO)
«Μεγάλο μέτωπο με δυνατούς ανέμους και συνέχεια αναζωπυρώσεις»: Τι ανέφερε ο δήμαρχος Σπατών
Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.