Παρελθόν από τη Σέλτικ ο Γουιλφρίντ Νανσί μετά από 8 αγώνες

Μετά από μόλις 8 αγώνες στον πάγκο της Σέλτικ και 6 ήττες, ο Γουιλφρίντ Νανσί αποτελεί παρελθόν από το κλαμπ της Γλασκώβης.

Το τελευταίο του παιχνίδι ήταν η ήττα με 3-1 από τη Ρέιντζερς στο Σαββατιάτικο Old Firm, με τους «καθολικούς» να φτάνουν ήδη στον τέταρτο προπονητή τους φέτος, μετά τους Ρότζερς, Ο’Νιλ και Νανσί.

Ο Νανσί παρέμεινε στον πάγκο μόλις 33 μέρες, ενώ από το τέταρτο παιχνίδι του είχε ήδη αντιμετωπίσει την έντονη αντίδραση των φιλάθλων, που του έριχναν αντικείμενα στις εξέδρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Ο Ελάνγκα πήγε τη Σουηδία στους «32» και πίστευε ότι αποκλείστηκε!
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Το παρασκήνιο της «μάχης» για τον έλεγχο της πλατείας
Μουντιάλ 2026: Οι διασταυρώσεις της φάσης των «32» και τα πιθανά ζευγάρια
Μουντιάλ 2026: Οι σημερινοί αγώνες και το τηλεοπτικό πρόγραμμα του Παγκοσμίου Κυπέλλου!
Μουντιάλ 2026: Νίκη γοήτρου στις καθυστερήσεις για τους Τούρκους – Πρώτη θέση για τις ΗΠΑ (VIDEO)
Μουντιάλ 2026: Ισοπαλία – πρόκριση για την Αυστραλία στους «32», στην αναμονή η Παραγουάη (VIDEO)
Μουντιάλ 2026: Ιαπωνία και Σουηδία έμειναν στην ισοπαλία (1-1) και προκρίθηκαν στους «32» (VIDEO)
Moυντιάλ 2026: «Καθάρισε» την Τυνησία η Ολλανδία (3-1) και τερμάτισε πρώτη στον όμιλο της (VIDEO)
Μουντιάλ 2026: Νίκησε εύκολα το Κουρασάο η Ακτή Ελεφαντοστού και προκρίθηκε στους «32» (VIDEO)