Η Κραϊόβα γνώρισε οδυνηρό αποκλεισμό από τη συνέχεια του Conference League, χάνοντας 3-2 από την ΑΕΚ στην 6η και τελευταία αγωνιστική της League Phase.
Ρουμάνοι έφτασαν πολύ κοντά στην πρόκριση, όμως τα γκολ των Κουτέσα και Γιόβιτς τους άφησαν εκτός και προκάλεσαν έντονη απογοήτευση.
Ο Στέφαν Μπαϊαράμ, σκόρερ της Κραϊόβα, εξέφρασε δημόσια την πικρία του για την εξέλιξη του αγώνα και τη διαιτησία.
Ο 22χρονος εξτρέμ στάθηκε σε αποφάσεις του Γεωργιανού διαιτητή, υπονοώντας εύνοια λόγω έδρας, ενώ παραδέχθηκε την αγωνιστική ανωτερότητα της ΑΕΚ, ιδιαίτερα στο πρώτο ημίχρονο, στο συγκεκριμένο παιχνίδι της ευρωπαϊκής διοργάνωσης που έκρινε την πρόκριση της ομάδας.
Αναλυτικά όσα δήλωσε
«Είναι η πρώτη φορά που δεν βρίσκω λόγια. Είναι η πιο σκοτεινή βραδιά από τότε που ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο. Δεν έχω καμία εξήγηση για τα όσα έζησα. Ήμασταν μπροστά στο σκορ με 2-0, θα μπορούσαμε να το κάνουμε 3-0. Δεν ξέρω τι να πω. Σκοράρανε στο 90’+8’ και στο 90’+15’, δεν περίμενα καν να ισοφαρίσουν.
Έχουν ποιοτικούς παίκτες, αλλά στο πρώτο ημίχρονο δείξαμε ότι είμαστε καλή ομάδα. Αποχωρούμε θυμωμένοι. Κάναμε πολύ καλή πορεία σε αυτή τη διοργάνωση, από τα προκριματικά. Νικήσαμε πολύ καλές ομάδες και γι’ αυτό ο θυμός μας είναι μεγάλος. Αν μας κέρδιζαν με 3-0 ή 4-0, θα ήταν διαφορετικά. Αξίζαμε να προχωρήσουμε, όμως φεύγουμε απογοητευμένοι. Δεχθήκαμε γκολ στο 90’+8’, το ματς θα μπορούσε να είχε τελειώσει 2-2.
Το περιμέναμε αυτό, αφού η ΑΕΚ έπαιζε στην έδρα της, ήταν λογικό τα σφυρίγματα να πηγαίνουν τα περισσότερα υπέρ της».









