ΑΕΚ: Ήττα (4-24) από τους Aris Eagles για την ομάδα ράγκμπι

Η ομάδα ράγκμπι της ΑΕΚ γνώρισε την ήττα με 24-4 από τους Aris Eagles, για την 3η αγωνιστική της GRL.

Η «Ένωση» γνώρισε την δεύτερη διαδοχική της ήττα και καλείται πλέον στο Β’ Γύρο της κανονικής διάρκειας να διεκδικήσει μόνο νίκες, ώστε να εξασφαλίσει 100% την παρουσία της στον μεγάλο Tελικό της διοργάνωσης. Υπενθυμίζουμε, ότι οι 2 πρώτες ομάδες του ενιαίου ομίλου προκρίνονται στον Τελικό.

Η ΑΕΚ «πλήρωσε» τις πολλές απουσίες λόγω τραυματισμών, όμως εξακολουθεί να έχει την τύχη στα χέρια της, καθώς απέχει μία νίκη από την 1η θέση, σε ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά Πρωταθλήματα των τελευταίων ετών (δείτε τη βαθμολογία εδώ).

Οι «κιτρινόμαυροι» έχασαν σημαντικές ευκαιρίες να ανοίξουν το σκορ, ενώ οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να προηγηθούν στο ημίχρονο με 0-8. Στο β’ μέρος η ΑΕΚ δεν κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση, γνωρίζοντας τελικώς την ήττα με 24-4.

ΑΕΚ – Aris Eagles 4-24

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Φινάλε με μια ξεχωριστή γιορτή για τα τμήματα Tae kwon do και kick boxing (ΦΩΤΟ- VIDEO)
ΑΕΚ: Χάλκινο στο Βαλκανικό η Πλάκα
ΑΕΚ: Πρωταθλητής Ελλάδος ο Παπαδημητρίου στο Ξίφος Μονομαχίας Βετεράνων
ΑΕΚ: Ολοκληρώθηκε η σεζόν για το σκακιστικό τμήμα
ΑΕΚ: Την Δευτέρα 29 Ιουνίου η Γ.Σ της Ερασιτεχνικής – Την Τρίτη 30 Ιουνίου η επαναληπτική σε περίπτωση μη απαρτίας!
Αλεξίου: «Ένα ποσό από την Κάρτα Φίλου θα δοθεί για την δημιουργία εγκαταστάσεων στη Νέα Φιλαδέλφεια»
Αλεξίου: «Η ΑΕΚ πήρε πίσω την Αθλητική Αναγνώριση γιατί δεν βρέθηκε τίποτα»
Αλεξίου: «Χρειάζονται 3 κάρτες Φίλου για να καλυφθούν τα έξοδα» – Που πάνε τα χρήματα της Κάρτας Φίλου ΑΕΚ
Αλεξίου: «Έχουμε καλή σχέση με την ΠΑΕ και τον Μάριο Ηλιόπουλο» – Τι απάντησε για το 10% της Ερασιτεχνικής