Η δασκάλα που κατήγγειλε τον 6χρονο ζήτησε συγνώμη αλλά δε μετάνιωσε

Η δασκάλα Ναταλία Κατσίφη, που κατήγγειλε έναν 6χρονο μαθητή για θώπευση, επανήλθε δημόσια ζητώντας συγγνώμη από το παιδί και τους γονείς του, χωρίς όμως να ανακαλέσει την πράξη της.

Μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, υποστήριξε ότι προχώρησε στην καταγγελία «για λόγους προστασίας» και τόνισε πως δεν επιθυμεί να συνεχίσει να τοποθετείται στο θέμα. Ανέφερε επίσης ότι θεωρεί πως η οικογένεια του μαθητή δεν έχει θέσει σωστά όρια, κάνοντας λόγο για ελλιπή διαπαιδαγώγηση. Παράλληλα, ο προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, Κυριάκος Λεμπέσης, χαρακτήρισε τη δασκάλα «απόμακρη και ψυχρή» απέναντι στους μαθητές.

Η Κατσίφη, η οποία έχει υπηρετήσει σε εννέα σχολεία της περιοχής, αποκάλυψε ότι απομακρύνθηκε από τη θέση της και ετοιμάζεται να επιστρέψει στο Λουτράκι, όπου θα τοποθετηθεί σε άλλα σχολεία, τονίζοντας πως δεν μετάνιωσε αλλά ζήτησε συγγνώμη για συγκεκριμένο λόγο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μέτσοβο: Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στη Λίμνη Αώου – Διασώθηκαν τα δύο μέλη του πληρώματος
Ανατροπή στην δολοφονία της Καλλιθέας: Δράστης και θύμα ήταν ίδια ομάδα
Θανατηφόρα συμπλοκή στην Καλλιθέα με θύμα έναν 17χρονο – Έρευνες για οπαδικό κίνητρο
Αττικόν: 90χρονος με μαχαίρι αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού!
Αφροδίτη Λατινοπούλου: Την βρήκαμε σε βιντεοκλίπ του 2014 (VIDEO)
«Μεγάλο μέτωπο με δυνατούς ανέμους και συνέχεια αναζωπυρώσεις»: Τι ανέφερε ο δήμαρχος Σπατών
Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.