ΑΕΚ: «Λύγισε» (12-14) στο τέλος από τον Πανιώνιο η ομάδα ράγκμπι

Η ανδρική ομάδα Ράγκμπι της ΑΕΚ δεν τα κατάφερε απέναντι στον Πανιώνιο, αφού ηττήθηκε 14-12, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της GRL στο Δημοτικό Γήπεδο Αγίας Άννας.

Οι «κιτρινόμαυροι» παρότι ήταν πίσω στο σκορ, πάλεψαν για την μεγάλη ανατροπή μέχρι τέλους. Μάλιστα, δεν ήθελε και… πολύ για να έρθει στο φινάλε, αλλά εν τέλει δεν πήραν την υπερπολύτιμη νίκη. Έτσι, μετά την πετυχημένη πρεμιέρα, άφησαν βαθμούς απέναντι στον Πανιώνιο, ωστόσο ο στόχος είναι να επανακάμψουν άμεσα την επόμενη αγωνιστική.

ΑΕΚ – Πανιώνιος 12-14

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΕΚ: Φινάλε με μια ξεχωριστή γιορτή για τα τμήματα Tae kwon do και kick boxing (ΦΩΤΟ- VIDEO)
ΑΕΚ: Χάλκινο στο Βαλκανικό η Πλάκα
ΑΕΚ: Πρωταθλητής Ελλάδος ο Παπαδημητρίου στο Ξίφος Μονομαχίας Βετεράνων
ΑΕΚ: Ολοκληρώθηκε η σεζόν για το σκακιστικό τμήμα
ΑΕΚ: Την Δευτέρα 29 Ιουνίου η Γ.Σ της Ερασιτεχνικής – Την Τρίτη 30 Ιουνίου η επαναληπτική σε περίπτωση μη απαρτίας!
Αλεξίου: «Ένα ποσό από την Κάρτα Φίλου θα δοθεί για την δημιουργία εγκαταστάσεων στη Νέα Φιλαδέλφεια»
Αλεξίου: «Η ΑΕΚ πήρε πίσω την Αθλητική Αναγνώριση γιατί δεν βρέθηκε τίποτα»
Αλεξίου: «Χρειάζονται 3 κάρτες Φίλου για να καλυφθούν τα έξοδα» – Που πάνε τα χρήματα της Κάρτας Φίλου ΑΕΚ
Αλεξίου: «Έχουμε καλή σχέση με την ΠΑΕ και τον Μάριο Ηλιόπουλο» – Τι απάντησε για το 10% της Ερασιτεχνικής