Το φαινόμενο και οι απίθανοι

Καλημέρα σε όλους

 

  • Είναι αλήθεια, πως με την ένταση των ημερών και τα μαγικά που ακολούθησαν την αυλαία της κανονικής περιόδου και το πρόγραμμα των πλέι οφ, πέρασε λίγο στα ψιλά στην «κιτρινόμαυρη» επικαιρότητα η ανανέωση της συνεργασίας της ΑΕΚ με τον Πέτρο Μάνταλο.
  • Ηταν μια κίνηση που έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το γήπεδο όπου ανακοινώθηκε, υπήρξε αποθέωση από τον κόσμο προς τον αρχηγό και επιβεβαιώθηκε πως η ΑΕΚ ξέρει να τιμά την Ιστορία της με τον Μάριο Ηλιόπουλο να δίνει το πρόσταγμα.
  • Ακολούθησε η είδηση της αποχώρησης του Μάνταλου από την Εθνική ομάδα και απόψε στο φιλικό κόντρα στην Παραγουάη, θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στο γήπεδο ως ένας απλός θεατής. Μεγάλη αλλαγή αναμφίβολα για έναν παίκτη που ήταν συνυφασμένος με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα για 12 ολόκληρα χρόνια.
  • Από το βράδυ της περασμένης Κυριακής, ο Πέτρος Μάνταλος είναι για μια ακόμα φορά ένα από τα κεντρικά πρόσωπα σε κάθε συζήτηση σχετικά με την εφετινή ΑΕΚ. Η λαμπερή πορεία του και στην τρέχουσα σεζόν, με αποκορύφωμα την εμφάνιση του στο 4-0 με τον Λεβαδειακό, την πληρέστερη ίσως στην τρέχουσα σεζόν, υπενθυμίζει πόσο καθοριστικός μπορεί να είναι ο Ελληνας μέσος.
  • Ακόμα και τώρα στα 34 (προς 35) χρόνια του και σε μια φάση της καριέρας του που δεν είναι πάντα βασικός, έχει κάνει ένα αξιοσημείωτο καμ μπακ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Αν και εδώ και λίγα χρόνια είχε πάψει να είναι ο παίκτης από τον οποίο ξεκινούσε η ομάδα, όμως φέτος είναι πιο ενεργός και πιο επιδραστικός, σε σχέση τουλάχιστον με ό,τι ίσχυε από το 2022 και μετά.
  • Για να βρούμε τον Μάνταλο βασικό σε περισσότερα ματς σε μια κανονική περίοδο, πρέπει να ανατρέξουμε στα χρόνια του… ΟΑΚΑ, και ειδικά μετά το 2018, όταν επέστρεψε από τη δεύτερη εγχείρηση χιαστού. Ειδικά στην επταετία 2015-22, ο Μάνταλος ήταν πολύ πιο νέος και σε πλήρη αγωνιστική ακμή, επομένως κάθε προπονητής βασιζόταν σε αυτόν πολύ περισσότερο.
  • Στην τριετία Αλμέιδα, ο Μάνταλος ήταν πάντα μια πολύτιμη και ηγετική μονάδα, όμως είχε περάσει σε πιο «εφεδρικό» ρόλο. Φέτος, είναι ανάμεσα στους πρώτους σε χρόνο συμμετοχής και συνεχίζει.
  • Αυτά όπως πάντα είναι τα ευχάριστα. Τα περίεργα και τα απίθανα συμβαίνουν γύρω μας. Εγινε μεγάλη προσπάθεια να εξαφανιστεί η ποινή χάδι που επιβλήθηκε στον ΠΑΟΚ (πρόστιμο 12.000 ευρώ) για το ντου στα δημοσιογραφικά της Τούμπας.
  • Είναι καθαρά θέμα του κράτους να βάλει ένα όριο και η ουσιαστική ατιμωρησία των υπεύθυνων για ό,τι έγινε στα δημοσιογραφικά της Τούμπας, δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας γι’ αυτό. Εκείνος που έχει την ευθύνη για τον χώρο, για την ασφάλεια των δημοσιογράφων και φυσικά που ελέγχει την πρόσβαση από την κερκίδα εκεί, δεν μπορεί να μην φέρει και την ευθύνη.
  • Όταν βέβαια η ΔΕΑΒ τιμώρησε αυστηρότατα την ΑΕΚ για το περιστατικό έντασης στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και απέκλεισε ξανά την έδρα της. Αλλά τώρα, έριξε πρόστιμο και στην ΑΕΚ για όσα συνέβησαν στο Περιστέρι, κατατάσσοντας τις δύο περιπτώσεις απολύτως στο ίδιο επίπεδο.
  • Και εκείνοι που ξέρουν να διαβάζουν πίσω από τις λέξεις και τις… κληρώσεις, λένε πως αυτό το χαλαρό πρόστιμο δεν έφερε τελικά στην πρεμιέρα των πλέι οφ το ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός και έφερε τους δύο συμμάχους, γηπεδούχους!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ