Το αντίο του Μήτογλου στην ΑΕΚ: «Καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία!»

Ο Σίμος Μήτογλου αποτελεί πλέον παρελθόν για την ΑΕΚ, καθώς υπέγραψε και ανακοινώθηκε από τον Ατρόμητο.

Ο Έλληνας κεντρικός αποχαιρέτησε την ομάδα με μια σύντομη ανάρτηση, γράφοντας: «Ευχαριστώ πολύ την ΑΕΚ και τους φιλάθλους της για όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε, με αποκορύφωμα το νταμπλ του 2023».

Αναλυτικά όσα έγραψε:

«Ευχαριστώ πολύ την ΑΕΚ και τους φιλάθλους της για όλες τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε, με αποκορύφωμα το νταμπλ του 2023.

Καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία!».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Η ψυχή και το μέλλον της ΑΕΚ: Τα παιδιά της Πάτρας στο πνεύμα του «Ευ Αγωνίζεσθαι»! (VIDEO)
Δείτε τον Σέχου που φέρεται να ενδιαφέρει την ΑΕΚ εν δράσει (VIDEO)
«Η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για τον Τζούλιαν Σέχου – Μίλησε με Στρακόσια και Πήλιο!»
Το ταξίδι συνεχίζεται! Το πρόγραμμα του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ για το διάστημα 25 με 27 Ιουνίου
Στη Ναύπακτο το τρόπαιο της Πρωταθλήτριας Ελλάδας ΑΕΚ! (ΦΩΤΟ)
Το προφίλ του Μπαρίνοφ και η σχέση με τον Νίκολιτς
Σαν σήμερα το 1993: Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε μία από τις σημαντικότερες μεταγραφές και «έντυσε» τον Κασάπης στα «κιτρινόμαυρα»
Σαν σήμερα το 1986:  Η ΑΕΚ πήρε το «Μπαράζ της Ντροπής» και το εισιτήριο για την Ευρώπη
Ο Εντσάμ που φαίνεται να θέλει η ΑΕΚ! (VIDEO)