Έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από το φινάλε της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος και ακόμα δυσκολεύονται όλοι να συμφιλιωθούν με την ιδέα πως η ΑΕΚ τερμάτισε μόνη της στην κορυφή. Έχει κάτσει σ’ όλους πολύ στραβά. Σίγουρα στον Ολυμπιακό και στον ΠΑΟΚ, αλλά ακόμα και στον Παναθηναϊκό, που έκλεισε την κανονική περίοδο με έντεκα ολόκληρους βαθμούς πίσω από την ΑΕΚ.
Το πιο αστείο της υπόθεσης, είναι πως σ’ όλους τους άλλους, κάτι… μαγικό συνέβη μέσα στη σεζόν, το οποίο τους στέρησε την πρωτιά. Μια πρωτιά την οποία, κατά τα πολλά αφηγήματά τους, δικαιούνταν απόλυτα. Για παράδειγμα για τον Ολυμπιακό έχουμε διαβάσει και έχουμε ακούσει ένα σωρό αναλύσεις.
Για τα στατιστικά μοντέλα που δείχνουν πως θα έπρεπε να έχει πετύχει 307 γκολ περισσότερα απ’ όσα τελικά πέτυχε. Και είναι στις πύλες του ποδοσφαιρικά ανεξήγητου που δεν το κατάφερε. Για τον Ελ Κααμπί που επηρεάστηκε από την απώλεια του κυπέλλου εθνικών Αφρικής, το οποίο στο τέλος το πήρε στα χαρτιά. Και για τον Ταρέμι που επηρεάστηκε από τόσο πόσο επηρεάστηκε ο Ελ Κααμπί.
Για τον ΠΑΟΚ πως τον λύγισαν οι τραυματισμοί και οι πολλές απουσίες και ενώ κάθε ματς θα έπρεπε να το κερδίζει μίνιμουμ με 5-0, τελικά έχασε κάποιους βαθμούς. Ανεξήγητες απώλειες. Ενώ ακόμα και για τον Παναθηναϊκό έχει αναλυθεί το πως πλήρωσε τον κακό πρώτο γύρο, ενώ στον δεύτερο έκανε πρωταθληματική πορεία. Και στο τέλος της ημέρας και αυτό τις πύλες του ανεξήγητου κόντεψε να περάσει.
Με την μόνη ομάδα που δεν συνέβη τίποτα μέσα στη σεζόν και όλα κύλησαν ρολόι, ήταν η ΑΕΚ. Έτσι προκύπτει από τα αφηγήματά τους. Και φυσικά δεν γράφεται ή δεν λέγεται, αλλά υπονοείται, πως τώρα που θα σταματήσουν να της πηγαίνουν όλα… κρέμα, θα φανεί πόσα απίδια βάζει ο σάκος. Κάπως έτσι είναι όλα αυτά που διαβάζουμε και ακούμε όλο αυτό το τελευταίο διάστημα.
Φυσικά για να εξηγούμαστε και να μην παρεξηγούμαστε και ο ΠΑΟΚ είχε όντως πολλές και σημαντικές απουσίες. Και ο Ολυμπιακός είχε παίκτες κλειδιά που πέρασαν μεγάλη περίοδο ντεφορματίσματος ενώ η πραγματικότητα είναι πως του πήρε και πολλή ενέργεια το Τσάμπιονς Λιγκ. Ακόμα και ο Παναθηναϊκός είχε μια σειρά από ατυχίες. Αλλά και η ΑΕΚ είχε απώλειες από τραυματισμούς και η ΑΕΚ είχε συνολικά 15 δοκάρια, που εάν είχε στα μισά πάει η μπάλα μέσα, θα ήταν τώρα αγκαλιά για το πρωτάθλημα. Και παρόλα αυτά είναι μόνη πρώτη και αήττητη από τον Οκτώβρη. Αυτή είναι η πραγματική απεικόνιση της πραγματικότητας.









