Σοκ: Πέθανε ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο μπέργκερ

Τραγική κατάληξη είχε η υπόθεση του 22χρονου που πριν λίγες ημέρες προσπάθησε να καταπιεί ένα μπέργκερ χωρίς να το μασήσει. Ο νεαρός, που έτρωγε με φίλους του σε εστιατόριο στη Μεταμόρφωση, αποφάσισε για άγνωστο λόγο να το καταπιεί ολόκληρο, κάτι που τελικά αποδείχθηκε μοιραίο.

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» σε πολύ σοβαρή κατάσταση και, όπως ανακοίνωσε το Open, δυστυχώς δεν κατάφερε να επιβιώσει.

Ο 22χρονος είχε μείνει για πάνω από δύο λεπτά χωρίς οξυγόνο, γεγονός που προκάλεσε σοβαρές βλάβες στον εγκέφαλο και σε ζωτικά όργανα. Αν και αρχικά κυκλοφόρησε ότι το έκανε λόγω κάποιου διαδικτυακού «challenge», η οικογένειά του το διαψεύδει.

Οι μαρτυρίες των φίλων του

Οι φίλοι του περιέγραψαν στο Star όσα συνέβησαν. Ενώ κάθονταν όλοι μαζί, ο 22χρονος σηκώθηκε ξαφνικά και βγήκε έξω τρέχοντας. Στην αρχή νόμιζαν ότι αστειεύεται, μέχρι που τον είδαν να προσπαθεί απεγνωσμένα να ξεμπλοκάρει την αναπνοή του, χτυπώντας την πλάτη του σε μια κολώνα.

Ένας φίλος του, ναυαγοσώστης, προσπάθησε να του δώσει τις πρώτες βοήθειες, αλλά – όπως είπαν τα παιδιά της παρέας – κανείς δεν έκανε τη λαβή Χάιμλιχ που ίσως να του έσωζε τη ζωή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Αφροδίτη Λατινοπούλου: Την βρήκαμε σε βιντεοκλίπ του 2014 (VIDEO)
«Μεγάλο μέτωπο με δυνατούς ανέμους και συνέχεια αναζωπυρώσεις»: Τι ανέφερε ο δήμαρχος Σπατών
Δίκη Λυγγερίδη: «Έπλαθα ιστορίες»- Μάρτυρας ανακάλεσε όσα είχε καταθέσει για 13 οπαδούς
Πώς οι εποχικές επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η μεγαλύτερη δυσκολία της σεζόν δεν είναι οι πελάτες. Είναι οι βάρδιες.
Η νέα πρόκληση για τις επιχειρήσεις: Πώς καλύπτονται οι έκτακτες ανάγκες προσωπικού
Η εποχή της περιστασιακής εργασίας: Πώς αλλάζει ο τρόπος που επιχειρήσεις και εργαζόμενοι συνεργάζονται
Δολοφονία Λυγγερίδη: Υψηλόβαθμος της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται στο «κάδρο» των εμπλεκόμενων, σύμφωνα με την οικογένεια του
Συναγερμός: Βρέθηκε βλήμα όλμου στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης