Ο πρόεδρος της Ελλάς Σύρου, Γιώργος Λεονταρίτης, δήλωσε με βεβαιότητα ότι ο αγώνας με την Καλαμάτα, για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου στη Super League 2, θα πραγματοποιηθεί στο νησί της Σύρου.
Μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Λεονταρίτης έδωσε το ραντεβού για την Κυριακή, στις 3 το μεσημέρι, απαντώντας έτσι στις αμφιβολίες που είχαν προκύψει τις τελευταίες ώρες γύρω από το παιχνίδι.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
Τι θα γίνει επιτέλους μ’ αυτή την…ΕΛΛΑΣ ΣΥΡΟΥ…;;;
Καλησπέρα σε όλους.
Πολύς θόρυβος καθημερινά για το καινούργιο και εγκεκριμένο από την FIFA γήπεδο της ΕΛΛΑΣ ΣΥΡΟΥ.
Φταίει η …περίφραξη…
Φταίει ο …χλοοταπητας…
Φταίνε τα …αποδυτήρια…
Φταίει ο φωτισμός …
Φταίνε οι …πόρτες…
Οι εξέδρες θα πάρουν…φωτιά …
Δεν έχουμε στείλει υπεύθυνη δήλωση στην οποία να αναφέρουμε και πόσες ημέρες θα γίνεται…συντήρηση του γηπέδου.
Τελευταίο έγγραφο που μας ζητήθηκε, είμαι μια υπεύθυνη δήλωση ότι το σύστημα αποστράγγισης…λειτουργεί…
Και πολλά άλλα…
Οκκκ…
Αυτά θέλουν, αυτά στείλαμε
Ευχαριστούμε για την …διαφήμιση.
Και τέλος…
Που θα γίνει τελικά ο αγώνας
ΕΛΛΑΣ ΣΥΡΟΥ-Καλαμάτα…;;;
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΡΟ.
Ραντεβού στο γήπεδο στις 15.00 μμ
Μία ομάδα ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ.









