Ο Βαγγέλης Παυλίδης σε συνέντευξη του μίλησε για το γεγονός πως πριν πάει στην Γερμανία για λογαριασμό της Μπόχουμ τον ήθελαν δύο ελληνικές ομάδες.
Το 2014 η ΑΕΚ όταν αγωνιζόταν στη Β εθνική είχε κινηθεί για την απόκτηση, του νεαρού τότε, Βαγγέλη Παυλίδη, για να ενταχτεί με την Κ19. Η πρόταση όμως της Μπόχουμ ήταν αυτή που τελικά έπεισε τον Έλληνα διεθνή και πήγε στην Γερμανία αντι της ΑΕΚ. Να σημειωθεί πως τον επιθετικό της Μπενφίκα τον ήθελε και ο ΠΑΟΚ.
Δείτε στο 07:25:









