ΠΑΟΚ: «Δεν υπήρξε ένταση Σαββίδη με οπαδούς της ΑΕΚ»

Ο ΠΑΟΚ τοποθετήθηκε για σχόλιο που ακούστηκε στην κρατική τηλεόραση μετά το ματς με την ΑΕΚ.

Στην ΕΡΤ μεταδόθηκε ότι υπήρξε «ένταση του Γιώργου Σαββίδη με κόσμο της ΑΕΚ». Στον ΠΑΟΚ, λοιπόν, σχολίασαν: «Είναι παραμύθι το γεγονός είναι ότι ο Γιώργος Σαββίδης αποδοκιμάστηκε από οπαδούς της ΑΕΚ που ήταν ακριβώς απο κάτω. Ούτε αντεδρασε, ούτε καμία ένταση προκάλεσε».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ψάχνει ομάδα ο Μαρσιάλ – Πιθανή η επιστροφή του στην Γαλλία
Μουντιάλ 2026: Το Ιράν έβαλε δύσκολα στο Βέλγιο – «Κόλλησαν» στο μηδέν και οι δύο ομάδες
Δίνει 92 εκατ. ευρώ η Τότεναμ για Τονάλι – «Όχι» από την Νιουκάστλ
Βέλγιο-Ιράν: Σκόραρε ο Ταρεμί με ασίστ Χατζισαφί, αλλά το γκολ ακυρώθηκε για οφσάιντ (VIDEO)
Η Μάλαγα επέστρεψε στη La Liga μετά από 8 χρόνια
Καταιγιστική Ισπανία, διέλυσε με 4-0 τη Σαουδική Αραβία του Γιώργου Δώνη
Ισπανία – Σαουδική Αραβία: Η αντίδραση του Δώνη στα δύο γρήγορα γκολ του Ογιαρθάμπαλ (VIDEO)
Ισπανία – Σαουδική Αραβία: Το 2ο γκολ του Ογιαρθάμπαλ και οι Ισπανοί προηγούνται 3-0 στο ημίχρονο (VIDEO)
Ισπανία – Σαουδική Αραβία: Ο Ογιαρθάμπαλ το 2-0 για την Ισπανία που έχει μπει αποφασισμένη (VIDEO)