Πήλιος: «Το 2025 κλείνει με τον καλύτερο τρόπο, τα καλύτερα θα έρθουν με σκληρή δουλειά» (ΦΩΤΟ)

Ο Σταύρος Πήλιος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό αποχαιρέτησε το 2025, ευχήθηκε καλή χρόνια και έδωσε το δικό του μήνυμα.

«What a month! 💛⚽️
Το 2025 κλείνει με τον καλύτερο τρόπο!
Στα καλύτερα που θα έρθουν πάντα με σκληρή δουλεια, πείσμα και υπομονή!
Καλη χρονιά σε όλους με υγεία!»

Δείτε:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stavros Pilios (@stavrospilios3)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Χαμός για την ΑΕΚάρα και στην Ναύπακτο – Πλήθος κόσμου για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας! (VIDEO)
Το AEK Magazine ΖΩΝΤΑΝΑ με τον Πάνο Λούπο!
«GOAT»: Αποθέωσε τον Ρονάλντο ο Στρακόσια! (ΦΩΤΟ)
Στάνκοβιτς: «Με τελείωσαν με ένα μήνυμα από την ΑΕΚ!»
Από αύριο, Τετάρτη ξεκινάει η ελεύθερη αγορά των εισιτηρίων διαρκείας της ΑΕΚ!
Ο Πανσιφναϊκός ευχαρίστησε δημόσια τον Μάριο Ηλιόπουλο και την Seajets: «Όποτε έχει ζητηθεί, ειδικά σε θέματα παιδιών, βοηθάνε εμπράκτως» (ΦΩΤΟ)
«Η ΑΕΚ και οι άλλοι μεγάλοι θέλουν τον Κυζιρίδη!»
«Θετικός για Μπαρίνοφ και Τσέρνικοφ ο Νίκολιτς – Καλείται να αποφασίσει η ΑΕΚ»
Η ψυχή και το μέλλον της ΑΕΚ: Τα παιδιά της Πάτρας στο πνεύμα του «Ευ Αγωνίζεσθαι»! (VIDEO)