Ήταν μια δύσκολη και παράξενη ημέρα η Τέταρτη. Είχε πολύ τρέξιμο, είχε και την κακοκαιρία. Κι επειδή δεν έγραψα κάτι για τη συγκεκριμένη μέρα στο χθεσινό φύλλο, θα το κάνω σήμερα. Ήταν μια Τέταρτη, η οποία γνωρίζαμε από πριν ότι περιλάμβανε στο καλεντάρι τέσσερις αγωνιστικές μάχες στην Αττική για την ΑΕΚ. Στο μπάσκετ με την Μπανταλόνα, στο ποδόσφαιρο γυναικών με τον ΠΑΟΚ σε ρεβάνς Κυπέλλου και στο βόλεϊ, ένα ματς στο Κλειστό της Νέας Σμύρνης για τις γυναίκες με τον Πανιώνιο κι άλλο ένα στην Γλυφάδα για τους άνδρες.
Από πριν επίσης γνωρίζαμε, τις προβλέψεις των μετεωρολόγων για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα στην Αττική. Την Τετάρτη λοιπόν γύρω στις 14:00 είχαμε την επίσημη ενημέρωση από την Ομοσπονδία του βόλεϊ ότι λόγω καιρικών συνθηκών αναβάλλονται οι αγώνες παρά το γεγονός ότι πρόκειται για Κλειστά γήπεδα! Κι αν αυτό είναι κάτι που το θεωρείτε παράλογο, τότε να σας πω ότι είναι το λιγότερο παράλογο που αποφασίστηκε την Τετάρτη.
Λίγη ώρα αργότερα υπήρξε η σύσταση του Υφυπουργού Αθλητισμού για να αναβληθεί κάθε αθλητική δραστηριότητα την Τετάρτη λόγω της κακοκαιρίας! Προσέξτε! Σύσταση! Συμβουλή δηλαδή! Σαν να πω εγώ στον γιο μου «άστο αγόρι μου σήμερα, είναι παλιόκαιρος, καλύτερα να μην πάμε για μπάλα». Σύσταση λοιπόν!
Λίγο αργότερα από τη… σύσταση του Υφυπουργού Αθλητισμού, στο γήπεδο των Αγίων Αναργύρων, ο «άρχων» κάθε ποδοσφαιρικής αναμέτρησης, ο διαιτητής δηλαδή έλεγε ότι μπορεί να διεξαχθεί η ρεβάνς Κυπέλλου ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον ΠΑΟΚ καθώς «μια χαρά είναι, τσουλάει η μπάλα». Δεν τον άγγιξε η… σύσταση του Υφυπουργού, προφανέστατα η… σύσταση δεν είχε αγγίξει και την αρμόδια Ομοσπονδία δηλαδή την ΕΠΟ, για να του πει να μην διεξάγει την αναμέτρηση σε έναν ακατάλληλο και επικίνδυνο για την ακεραιότητα των αθλητριών, αγωνιστικό χώρο.
Σε ένα γήπεδο όπου και τρεις μέρες να έπαιζαν, γκολ πολύ δύσκολα θα έμπαινε, κι ενώ πρόκειται για αναμέτρηση στην οποία η ΑΕΚ ήθελε πάση θυσία δύο γκολ για να προκριθεί ή έστω ένα για να ισοφάριζε το σκορ του πρώτου αγώνα. Άρα εκ προοιμίου ήταν η ομάδα που ήταν εναντίον της οι συνθήκες της αναμέτρησης.
Και πάνω από αυτό φυσικά, η επικινδυνότητα για τις αθλήτριες, με μια παίκτρια της ΑΕΚ να παθαίνει ρήξη χιαστού. Αλλά έτσι είναι. Όταν ο αρμόδιος υπουργός κάνει… σύσταση, άρα η κάθε ομοσπονδία θα πράξει ότι γουστάρει και ο διαιτητής θα σκεφτεί «άστο μωρέ τώρα, ήρθαμε που ήρθαμε, μην χάσουμε και το μεροκάματο».
Θέλω να πω και κάτι άλλο για να κλείσω με το ποδόσφαιρο γυναικών. Η ΑΕΚ είναι φέτος στην τρίτη της σεζόν στην κορυφαία κατηγορία και στην πέμπτη συνολικά από την ίδρυση του τμήματος. Η διοίκηση έχει επενδύσει και κόπο και χρήμα προφανώς για να φτάνει η ομάδα στο σημείο να πηγαίνει τελικό κυπέλλου με την πρώτη της κιόλας σεζόν στην πρώτη κατηγορία και να παίρνει νταμπλ την δεύτερη σεζόν. Και φέτος που είναι η τρίτη σεζόν, ακόμα κι όταν έμεινε πίσω στη βαθμολογία, απέκτησε τρεις ξένες αθλήτριες εγνωσμένης αξίας κι έγινε αλλαγή προπονητή.
Το ποδόσφαιρο γυναικών στην Ελλάδα το ανέβασε η ΑΕΚ, είτε αυτό αρέσει, είτε όχι. Με την ΑΕΚ άρχισε να ασχολείται ο κόσμος, πέρυσι ασχολήθηκαν τα κανάλια με τηλεοπτική κάλυψη από το Action 24 και φέτος από την ΕΡΤ. Σε αυτά τα τρία χρόνια, λοιπόν, την πρώτη σεζόν ο τελικός Κυπέλλου ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ έγινε κεκλεισμένων στον Βόλο, πέρυσι ανάμεσα σε ΑΕΚ και Παναθηναϊκό έγινε ξανά κεκλεισμένων στον Βόλο και φέτος οι αθλήτριες της ΑΕΚ δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν την ευκαιρία να παίξουν επιτέλους έναν τελικό με κόσμο και με τους δικούς τους ανθρώπους δίπλα τους, επειδή η ρεβάνς διεξήχθη κάτω από εντελώς ακατάλληλες και επικίνδυνες συνθήκες.
Θα κλείσω με μπάσκετ, όπου την Τετάρτη είχαμε τη σπουδαία νίκη της ΑΕΚ επί της Μπανταλόνα του Ρούμπιο και του τριπλάσιου μπάτζετ, της Μπανταλόνα που διοργανώνει το φάιναλ φορ και που αγωνίζεται στο κορυφαίο πρωτάθλημα της Ευρώπης. Δεν ξέρω αν τελικά θα ολοκληρωθεί μία ακόμα υπέρβαση από την ΑΕΚ. Όλοι το θέλουμε, όλοι το ευχόμαστε. Αυτό όμως που δεν αλλάζει ούτως ή άλλως είναι ότι σε αυτό το άθλιο μπασκετικό περιβάλλον που αποτελεί τον ορισμό του αθέμιτου ανταγωνισμού, ένα περιβάλλον που σκέφτεσαι ότι καλύτερα να μην ξεχωρίσει κάποιος παίκτης με τις επιδόσεις του γιατί θα τον χάσεις μεσούσης της σεζόν επειδή θα στον πάρει ομάδα της Ευρωλίγκα, η ΑΕΚ πετυχαίνει έναν άθλο με το να είναι σταθερά πρωταγωνίστρια στην Ευρώπη. Μπράβο σε όλους! Πάμε δυνατά για το 2-0 την Μεγάλη Τρίτη.









