Τι είπε ο Νίκολιτς για το ντεμπούτο Σαχαμπό – Πότε θα γίνει

Ο Μάρκο Νίκολιτς αναφέρθηκε στους δύο νέους παίκτες που αποκτήθηκαν στη χειμερινή μεταγραφή της ΑΕΚ.

Ο λόγος για τον Μάρτιν Γκεοργκίεφ που αγωνίστηκε για πρώτη φορά βασικός με την φανέλα της ΑΕΚ απέναντι στον Λεβαδειακό, αλλά και τον Χακίμ Σαχάμπο για την παρουσία του στην αποστολή της ομάδας.

Για την απόδοση του Γκεοργκίεφ του και τον Σαχαμπό;

«Είχε καλή απόδοση ο Γκεοργκίεφ. Δεν είχα αμφιβολία. Καλός παίκτης, μπορεί να παίξει δυο ή τρεις θέσεις (με διάταξη με τρεις). Ακόμα και αριστερό μπακ. Είναι εξαιρετικό και έξυπνο παιδί. Εχει και εμπειρία. Οσον αφορά τον Σαχαμπό δουλεύει σκληρά κάθε μέρα. Μιλώ μαζί του. Εχει λαμπρό μέλλον. Είναι επαγγελματίας και ίσως απόψε θα ήταν μια καλή στιγμή να πάρει συμμετοχή. Δεν κάνω… δώρο τη συμμετοχή. Θα έρθει η ώρα του να παίξει. Οι Γκεοργκίεφ, Σαχαμπό και Καλοσκάμης είναι τρία νέα παιδιά, με ταλέντο. 20 ετών και έτοιμοι να παίξουν. Δεν είναι μονο για το μέλλον, αλλά από τώρα. Ηδη ο Καλοσκάμης έχει περίπου 20 συμμετοχές φέτος».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

«Ντύθηκε» στα κιτρινόμαυρα και η Νέα Αρτάκη – Χαμός για το τρόπαιο της πρωταθλήτριας ΑΕΚ (VIDEO)
ΑΕΚ: «Φτιαγμένος» ο Γιόβιτς
Η ΑΕΚ θα δώσει φιλικά με Τσβόλε και Γκρόνιγκεν
«Ποιος θέλει να πετάξει»: Οι συμπαίκτες του Πινέδα στο Μεξικό τον «σήκωσαν» στον αέρα (ΦΩΤΟ)
Μια ζωή μόνο ΑΕΚ: 93χρονος φίλαθλος φωτογραφήθηκε με την κούπα της πρωταθλήτριας στη Νέα Πέραμο! (VIDEO)
Ταρχάνοφ: «Ο Μπαρίνοφ πρέπει να πάρει την ευκαιρία της ΑΕΚ – Ο Νίκολιτς θα του δώσει φανέλα βασικού»
Νέα Αρτάκη και Λαμία οι σημερινοί σταθμοί του τροπαίου της πρωταθλήτριας ΑΕΚ (ΦΩΤΟ)
Σαν σήμερα το 1971: Η ΑΕΚ «σφράγισε» το πρωτάθλημα και ανέβηκε ξανά στην κορυφή
Ρομπέρτο Περέιρα: «Ευγνωμοσύνη στους οπαδούς της ΑΕΚ – Να συνεχίσω σε άλλον σύλλογο στην Ελλάδα»